Gå til innhold

FU: Vokser du overleppa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig?

Oppgi gjerne alder også..

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg gjør det ikke. 33 år om fire dager. :-)

Skrevet

Har aldri trengt det. Jeg er naturlig blond, og vi er som regel ikke plaget med mye hårvekst noen steder.

Er 43 år.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, har aldri hatt behov selv om jeg er mørk og 41 år...

mange av mine venninner gjør det, glad jeg slipper, det ser fryktelig vondt ut:)

amerikafareren
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på det før nå om dagen da jeg var på en skjønnhetssalong her i NY og de vokset øyebrynene og overleppa bl.a. Vet egentlig ikke hvorfor, men det var en deilig følelse å bli dullet med slik de gjorde der. Fikk tatt manikyr og pedikyr også og til slutt en deilig massasje. Alt for 40 USD.

Jeg er 40+

Skrevet

Jeg gjør det ikke. 33 år om fire dager. :-)

Jeg gjør..36 år og blond,men likevel..Det gjør vondt,men holder lenge.

Skrevet

Rundt de 40 og vokser ikke overleppa, ennå iallefall :)

Har lyse dun, men synes ikke det er i mengde nok eller sjenerende nok til å gidde å begynne å gjøre det.

punky brewster
Skrevet

Ja, jeg vokser med kalde veet strips ca hver 14 dag. Jeg har lyst hår, men de blir ganske lange.

Synes ikke det er vondt og det er unnagjort på et par sekunder. Har gjort det i rundt 3 år. Er i begynnelsen av 30 åra

Skrevet

Nei, og har ikke behov for det heller, men har forundret meg over enkelte meget vakre damer, som er veldig flotte og velstelte, men som har litt bart som de ikke har fjernet.

Rart...

Skrevet

Nei jeg vokser ikke overleppa. Men har et par mørke hår som nappes ut med pinsett. Er 48 år og mørk, men har lite hårvekst på kroppen.

Gjest life is a bitch sometimes......
Skrevet

Ja, både overleppe, hake og kinn......

Skjeggmonster- men det er helt lyse hår, de er bare så forbanna lange og mangen av dem- masse du heter det vel...

er 24år og lys blond...

Skrevet

Skjeggmonster- men det er helt lyse hår, de er bare så forbanna lange og mangen av dem- masse du heter det vel...

er 24år og lys blond...

Skrevet

er 24år og lys blond...

Skrevet

er 24år og lys blond...

Gjest abrahamsen
Skrevet

er 24år og lys blond...

Nå fikk du virkelig sagt det;o) Mange ganger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...