Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Idag får jeg en LCD tv jeg har bestilt og har hørt noe om at man ikke skal legge tv'en flat, altså at den må stå "oppreist," stemmer det? Jeg får nemlig ikke tid til å installere den idag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg mener dette kun gjelder for plasma-tv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Må du legge den ned da? Kan den ikke bare stå i eska si? *Forvirret* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Må du legge den ned da? Kan den ikke bare stå i eska si? *Forvirret* Neida det trenger den ikke.. jeg bare tenkte den var enklest å åpne når jeg la den på sengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så lenge du legger den forsiktig ned, så tror jeg ikke det er noe problem. Det er først og fremst når den skal fraktes det er viktig at den står oppreist, for den tåler ikke så mye støt når den ligger...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er plasma-tv som må stå oppreist under transport, dette pga. at plasmaskjermer består av to lag med glass, med plasma i midten. Disse lagene med glass veier en god del og det kan lett oppstå skader hvis ikke skjermen står oppreist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.