Gå til innhold

Kan tv'en legges ned?

Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Idag får jeg en LCD tv jeg har bestilt og har hørt noe om at man ikke skal legge tv'en flat, altså at den må stå "oppreist," stemmer det? Jeg får nemlig ikke tid til å installere den idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du legge den ned da? Kan den ikke bare stå i eska si? *Forvirret*

Neida det trenger den ikke.. jeg bare tenkte den var enklest å åpne når jeg la den på sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du legger den forsiktig ned, så tror jeg ikke det er noe problem.

Det er først og fremst når den skal fraktes det er viktig at den står oppreist, for den tåler ikke så mye støt når den ligger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er plasma-tv som må stå oppreist under transport, dette pga. at plasmaskjermer består av to lag med glass, med plasma i midten. Disse lagene med glass veier en god del og det kan lett oppstå skader hvis ikke skjermen står oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...