Gjest lena med data Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mailer med en person som har mail adr. [email protected] og helt til nå nylig har det fungert fint å sende han mail. Men plutselig får jeg mailene jeg sender i retur fra [email protected], jeg skriver fra hotmail. " Delivery Status Notification ( Failure) Med beskjed om at Delivery to the following recioients failed. Hva kan grunnen være til at dette skjer?? Hva kan jeg gjøre?? Takknemlig for hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen dataexpert men... Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kanskje vedkommende har fått ny e-post adresse, og stengt den gamle? Er ingen ekspert på dette her, men den tanken slo meg=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvaslags mailadresse sender du IFRA? Kanskje det er din mailadresse som er problemet?? Vet at enkelte bedrifter legger inn sperrer (spam-filter) mot å ta imot mail fra enkelte mailadresser. (fordi de ofte brukes til useriøs junk mail) Har bl.a. hørt at "online" adresser kan bli avvist, og også endel andre mail-adresser man kan opprette på internett... Men utifra meldingen du får, kan det tyde på at feilen ligger i adressen du sender til. Ta kontakt med mottaker, og sjekk om han/hun fortsatt han samme adresse. Evt om det er gjort endringer i mottak av mail. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.