Gå til innhold

Hva skal dere se på TV ikveld??

Gjest Lundby

Anbefalte innlegg

Idag skal jeg kun se ett program og det er "Topmodel". Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg bare må se det, men det gjør jeg. "Kikkermentaliteten", tror jeg... Det er så morsomt med intrigene og må bare få med meg hvem som vinner (nå tror jeg at det er Lene som vinner da..).

- Hvem tror dere vinner?

- Hva skal dere se på TV og hvorfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theoline

Det er vel mandag i dag, og det eneste jeg kommer på da er "Brat Camp", sånne program liker jeg, tukting av en gjeng ufordragelige tenåringer!

Men jeg glemmer det sikkert, er ikke noe tv-slave, bare på tirsdager det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo 71 grader nord slutt, så jeg får se hva det blir. Men Koht i familien skal jeg nok se. Og Manshow pleier vi å få med oss.

Liker å se på tv vi, så det er forklaringen på hvorfor vi ser. Liker best ting som er litt morsomme.

TopModel har jeg ikke sett på, de få gangene det har stått på har det vært fordi vi har surfet innom bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å se så mye på tv på mandager. Sjelden det er noe gøy.

Men tenkte jeg skulle se den dokumentaren på tv2 ikveld om Janne, som er prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallander så klart :-)

Håer de sender alle episodene etterhvert.

Nei fydda! Bøkene er veldig bra, men de er jo så rå. Blir litt splatteraktig på film syns jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Splatteraktig?? betyr?

Er ikke splatteraktig at det er mye blod og sånn da?

Splatter-filmer liker jeg ikke, hvor man ser kniven vris om skikkelig, blodet skvette og alt det blodige må utmales så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...