Gjest Lundby Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Idag skal jeg kun se ett program og det er "Topmodel". Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg bare må se det, men det gjør jeg. "Kikkermentaliteten", tror jeg... Det er så morsomt med intrigene og må bare få med meg hvem som vinner (nå tror jeg at det er Lene som vinner da..). - Hvem tror dere vinner? - Hva skal dere se på TV og hvorfor?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg vet ikke hva som kommer på tv i kveld. Kan hende jeg ser en film eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkekikker Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ser nesten aldri på tv, og definitivt ikke på Top-model. Har fått med meg at det er gørrkjedelig. Men smaken er som baken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theoline Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er vel mandag i dag, og det eneste jeg kommer på da er "Brat Camp", sånne program liker jeg, tukting av en gjeng ufordragelige tenåringer! Men jeg glemmer det sikkert, er ikke noe tv-slave, bare på tirsdager det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Den siste episoden av Koth i familien! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nyhetene. Ellers ingenting. Vi har fulgt med på 71 grader nord, men det sluttet sist uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nå er jo 71 grader nord slutt, så jeg får se hva det blir. Men Koht i familien skal jeg nok se. Og Manshow pleier vi å få med oss. Liker å se på tv vi, så det er forklaringen på hvorfor vi ser. Liker best ting som er litt morsomme. TopModel har jeg ikke sett på, de få gangene det har stått på har det vært fordi vi har surfet innom bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf78 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Brat camp" og "Top model" iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg tror i alle fall jeg skal se Koht i familien. Og i tillegg, dette kl 2230: http://pub.tv2.no/TV2/program/article803486.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Pleier ikke å se så mye på tv på mandager. Sjelden det er noe gøy. Men tenkte jeg skulle se den dokumentaren på tv2 ikveld om Janne, som er prostituert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 skal se "vil du bli millionær?"..... og den dokumentaren på tv 2.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Wallander så klart :-) Håer de sender alle episodene etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eljo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Wallander så klart :-) Håer de sender alle episodene etterhvert. Nei fydda! Bøkene er veldig bra, men de er jo så rå. Blir litt splatteraktig på film syns jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann med Smak Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Rome"! Hvorfor i svarte er det ingen andre her som har svart det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nei fydda! Bøkene er veldig bra, men de er jo så rå. Blir litt splatteraktig på film syns jeg ;-) Splatteraktig?? betyr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Splatteraktig?? betyr? Er ikke splatteraktig at det er mye blod og sånn da? Splatter-filmer liker jeg ikke, hvor man ser kniven vris om skikkelig, blodet skvette og alt det blodige må utmales så veldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eljo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Splatteraktig?? betyr? Masse vold og gru og blod og gørr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal se nyhetene, Puls, Redaksjon EN, Wallander og Reflektor. Akutten og Cold Case har jeg sett tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Rome"! Hvorfor i svarte er det ingen andre her som har svart det? Fordi jeg har sett det vel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ingenting. ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.