Gå til innhold

Bokklubber - argh! :-(

snø

Anbefalte innlegg

Jeg er med i tre bokklubber, og får medlemsbladet og hoverboken per mail. Pleier å gå inn umiddelbart og avbestille, om det ikke er noe jeg vil ha. Men de siste gangene har jeg opplevd at boken som skal avbestilles ikke er lagt inn enda, eller at siden er nede. Som betyr at jeg må gå inn senere for å avbestille.

Jeg tipper det er noe de har funnet ut er smart hos Bokklubben. Når folk ikke får avbestille umiddelbart er sjansen stor for at de glemmer ut å avbestille, så da får de vel solgt flere bøker. Dårlig gjort!! Det kan umulig være tilfeldig at jeg hver gang jeg får mail om at det er kommet ny hovedbok og går inn for å avbestille, så får jeg melding om at det ikke er noen ny hovedbok enda. Hvorfor sende ut melding om ny hovedbok før de legger den ut??

Møkkabokklubb!

Og ja, jeg er nok muligens litt premenstruell og ekstra irritabel. Noen som gidder å maile meg en sjokolade? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry... Jeg har allerede spist opp min sjokolade (Maltesers)... Og boken er avbestilt! ;o)

Dårlig gjort! Får du til å avbestille du da? Hrmf! Får vel gå inn igjen nå og se. Første gang jeg sjekket var siden nede. Andre gangen var det ikke noen bok å avbestille. Kanskje alle gode ting er tre? Og når Lillebror våkner skal vi i butikken og kjøpe sjokolade, så mye er sikkert! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsjenta'

Dårlig gjort! Får du til å avbestille du da? Hrmf! Får vel gå inn igjen nå og se. Første gang jeg sjekket var siden nede. Andre gangen var det ikke noen bok å avbestille. Kanskje alle gode ting er tre? Og når Lillebror våkner skal vi i butikken og kjøpe sjokolade, så mye er sikkert! ;o)

Ja, fikk fra "Hobbyglede" idag og avbestilte med en gang (må gjøre det, hvis ikke glemmer jeg det garantert..). Men, jeg er enig - de er skikkelig spekulative de der... :o(

Kjøp deg noe godt, da og kos deg med en god bok! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..har du og det problemet!

Jeg klikker snart. Kom nettopp ei bok jeg absolutt ikke er int. i (igjen). Lyst å pælme hele boka inn vinudet til lokalene deres *Småsint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Vi har foreløpig beholdt medlemsbladet. Jeg har egentlig ikke hatt noen god begrunnelse, da jeg er veldig glad i å ordne ting på nett ellers.

Men nå fikk jeg altså en god grunn, uten at det hjalp deg noe særlig.

Sjokolade får du ikke, siden det ikke er lørdag. Dette er DOL, ikke noe anarki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vi har foreløpig beholdt medlemsbladet. Jeg har egentlig ikke hatt noen god begrunnelse, da jeg er veldig glad i å ordne ting på nett ellers.

Men nå fikk jeg altså en god grunn, uten at det hjalp deg noe særlig.

Sjokolade får du ikke, siden det ikke er lørdag. Dette er DOL, ikke noe anarki.

Det hjalp ikke meg noe særlig... Og jeg ville ikke ha medlemsblad i posten for jeg vet med meg selv at om telefonen ikke er i umiddelbarn nærhet så blir det fort til at jeg glemmer å avbestille. Men når mailen tikker inn så er det bare å avbestille pronto mens jeg sitter meg pcen mellom hendene. Var.... Argh og dobbeltargh!.

Og premenstruelle kvinner driter i om det er lørdag eller ei! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er noe muffens ute og går for tida. Jeg avbestiller selv via telefon, men i løpet av de siste to månedene har jeg fått to bøker i posten - bøker jeg er helt sikker på at jeg avbestilte.

Kanskje de rett og slett kjører en syltynn en. Det er jo ingen som gidder å pese med å levere feilsendte bøker tilbake - noe som medfører at bokklubbene tjener penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164027239' post='3398517]

Åh..har du og det problemet!

Jeg klikker snart. Kom nettopp ei bok jeg absolutt ikke er int. i (igjen). Lyst å pælme hele boka inn vinudet til lokalene deres *Småsint*

Av en eller annen grunn er ikke felles skjebne, felles trøst alltid. Men om du pælmer en bok etter dem så kast en for meg også er du grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp ikke meg noe særlig... Og jeg ville ikke ha medlemsblad i posten for jeg vet med meg selv at om telefonen ikke er i umiddelbarn nærhet så blir det fort til at jeg glemmer å avbestille. Men når mailen tikker inn så er det bare å avbestille pronto mens jeg sitter meg pcen mellom hendene. Var.... Argh og dobbeltargh!.

Og premenstruelle kvinner driter i om det er lørdag eller ei! ;o)

Jeg avbestiller på nett, selv om jeg får blad, altså. Og da er alltid boka lagt ut.

* oppdaterer snøs synderegister med en mandagssjokkis *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn er ikke felles skjebne, felles trøst alltid. Men om du pælmer en bok etter dem så kast en for meg også er du grei!

Helt greit!

Tar med meg de andre bøkene jeg har fått og som jeg ikke vil ha!

Ha! Nå føler jeg meg litt bedre *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om det er noe muffens ute og går for tida. Jeg avbestiller selv via telefon, men i løpet av de siste to månedene har jeg fått to bøker i posten - bøker jeg er helt sikker på at jeg avbestilte.

Kanskje de rett og slett kjører en syltynn en. Det er jo ingen som gidder å pese med å levere feilsendte bøker tilbake - noe som medfører at bokklubbene tjener penger.

Man kan jo lure :-( Cappelens sender kvittering på avbestillingen, så den er grei. Og der har det, bank i tre!!, ikke vært noe problem med å få avbestille enda. I Bokklubben ligger listen over avbestilte bøker der, så den er også grei. Så lenge "avbestille" er et alternativ da. De to siste gangene har det bare vært "bestill" som har vært alternativ en god stund :-(

og jeg tror du har rett i at terskelen for å tilbakesende er høy så lenge man må betale portoen selv. Er nok mange som tenker "skitt au" og beholder dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164028458' post='3398566]

Helt greit!

Tar med meg de andre bøkene jeg har fått og som jeg ikke vil ha!

Ha! Nå føler jeg meg litt bedre *S*

Bare hyggelig å være til hjelp ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avbestiller på nett, selv om jeg får blad, altså. Og da er alltid boka lagt ut.

* oppdaterer snøs synderegister med en mandagssjokkis *

Jeg er imprignert over at du i det hele tatt fant en ledig plass på synderegisteret mitt til å notere noe på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure :-( Cappelens sender kvittering på avbestillingen, så den er grei. Og der har det, bank i tre!!, ikke vært noe problem med å få avbestille enda. I Bokklubben ligger listen over avbestilte bøker der, så den er også grei. Så lenge "avbestille" er et alternativ da. De to siste gangene har det bare vært "bestill" som har vært alternativ en god stund :-(

og jeg tror du har rett i at terskelen for å tilbakesende er høy så lenge man må betale portoen selv. Er nok mange som tenker "skitt au" og beholder dem.

Cappelen har jeg aldri hatt noen problemer med jeg heller. Det er Bokklubbens Nye Bøker jeg har fått avbestilte bøker fra i høst.

Dette har for øvrig skjedd tidligere også, for et par år siden, hvor jeg ringte dem, fortalte at jeg faktisk hadde avbestilt boka (tror det var en Anne Holt-bok eller noe sånt, og der gikk grensen for min del ...), og at jeg derfor ikke ville betale for den.

Da fikk jeg nesten kjeft av dama i bokklubben. Hun sendte meg riktignok en konvelutt med fri porto, men hun tok en fryktelig tone da hun begynte å klage høylydt over at jeg hadde avbestilt nesten samtlige bøker etter innmeldingspakka mi. Var nesten så jeg ikke trodde det jeg hørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappelen har jeg aldri hatt noen problemer med jeg heller. Det er Bokklubbens Nye Bøker jeg har fått avbestilte bøker fra i høst.

Dette har for øvrig skjedd tidligere også, for et par år siden, hvor jeg ringte dem, fortalte at jeg faktisk hadde avbestilt boka (tror det var en Anne Holt-bok eller noe sånt, og der gikk grensen for min del ...), og at jeg derfor ikke ville betale for den.

Da fikk jeg nesten kjeft av dama i bokklubben. Hun sendte meg riktignok en konvelutt med fri porto, men hun tok en fryktelig tone da hun begynte å klage høylydt over at jeg hadde avbestilt nesten samtlige bøker etter innmeldingspakka mi. Var nesten så jeg ikke trodde det jeg hørte.

Det er med Bokklubben jeg og sliter!

Hmfr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...