lalala1365380457 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 leste litt om det nå nettopp og så det skulle ha virkning mot bl.a. pms, tretthet, tørre slimhinner og leddsmerter.. kunne trengt mot alle disse, noen som har prøvd nattlysolje for noe spesielt? hvordan synes du virkningen var? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har prøvd nattlysolje for mens smerter og pms. Syntes dette funka fint jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har prøvd nattlysolje for mens smerter og pms. Syntes dette funka fint jeg:) jøss..om det viser seg å kun ha effekt på meg for dette, så er det jo kanskje verdt det uansett! tok du det jevnt hele tiden, eller bare rundt mensen? er det fryktelig dyrt forresten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg har prøvd, og det funka bra. hadde ikke pms smerter og hadde lite blødninger. men etter en stund begynte jeg å bli kvalm ganske ofte, så jeg sluttet med dett.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.