Gjest MISN Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal dere på julebord og har dere da kjøpt klær? Hva skal dere ha på?? Nysgjerrig og vil gjerne ha tips... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jepp, skal på julebord og har kjøpt meg ny kjole. En ganske kort, svart stroppekjole med noe glitteraktig mønster, så skal jeg komplettere med forskjellig stæsj som smykker og sånn. Og stilettsko. ;-) Gleder meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på. http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237 Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på. http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237 Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til. Den var kjempefin, MP. Men sikkert dyr... Du blir sikkert rålekker i den! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julegeita Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jepp skal en tur på julebord. Jeg skal ha en svart bukse med liten bootcut(ikke mote nå, men jeg liker bootcut). Som overdel har jeg kjøpt en ganske glitrende topp med åpen rygg. V-utringet foran. Tok med toppen på en skobutikk og fikk hjelp til å finne matchende sko og en veske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på. http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237 Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til. Da blir du veldig fin:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på. http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237 Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til. Åh - jeg synes bare jeg ser deg i den kjolen der, MP. Rålekker er ordet! Du blir helt klart "ballets" dronning. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på. http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237 Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til. Åhh.. Jeg og vil ha! *sikle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Den var kjempefin, MP. Men sikkert dyr... Du blir sikkert rålekker i den! :-D Takk amber! Jeg husker ikke helt prisen men jeg har et gavekort på oasis på 800kr og da blir det ikke så alt for mye som jeg skal legge ut med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da blir du veldig fin:o) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Åh - jeg synes bare jeg ser deg i den kjolen der, MP. Rålekker er ordet! Du blir helt klart "ballets" dronning. :-) Åå så søt du er Gyda!!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164039956' post='3398851] Åhh.. Jeg og vil ha! *sikle* :-) Så koselig at så mange her inne synes kjolen var fin, nå ble jeg enda mer sikker så imorgen går jeg til innkjøp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 :-) Så koselig at så mange her inne synes kjolen var fin, nå ble jeg enda mer sikker så imorgen går jeg til innkjøp Jeg kan godt få et bilde av deg senere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 :-) Så koselig at så mange her inne synes kjolen var fin, nå ble jeg enda mer sikker så imorgen går jeg til innkjøp Kan jeg og få bilde av deg i den kjolen? *smile pent* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan jeg og få bilde av deg i den kjolen? *smile pent* :-) Hehe skal se om jeg husker å ta bilde...er nemlig elendig til å ta bilder.. glemmer det alltid *håpløs* Men for deres skyld skal jeg prøøøøve å huske det Julebordet er ikke før en god stund ute i desember 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164042713' post='3398912] Jeg kan godt få et bilde av deg senere Hehe skal se om jeg husker å ta bilde...er nemlig elendig til å ta bilder.. glemmer det alltid *håpløs* Men for deres skyld skal jeg prøøøøve å huske det Julebordet er ikke før en god stund ute i desember 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan jeg og få bilde av deg i den kjolen? *smile pent* :-) Jeg henger meg på det spørsmålet og smiler om mulig ennå penere ... )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hehe skal se om jeg husker å ta bilde...er nemlig elendig til å ta bilder.. glemmer det alltid *håpløs* Men for deres skyld skal jeg prøøøøve å huske det Julebordet er ikke før en god stund ute i desember Ja, husk det. Jeg skal minne deg på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MISN Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på. http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237 Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til. ..for sko til den kjolen?? Hvilken farge og hvilken type? Syns det er vanskelig med sko jeg... F.eks: Hvilken farge på sko er penest til en blå kjole? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ..for sko til den kjolen?? Hvilken farge og hvilken type? Syns det er vanskelig med sko jeg... F.eks: Hvilken farge på sko er penest til en blå kjole? Jeg skal ha gull pumps/stiletter, altså med høy og tynn hel. Det kommer litt ann på hva slags blå farge det er på kjolen men sølvsko er fint til blått. Ellers har bianco et relavtvt bra utvalg av blå pensko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.