Gå til innhold

Klær til julebord...

Gjest MISN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, skal på julebord og har kjøpt meg ny kjole.

En ganske kort, svart stroppekjole med noe glitteraktig mønster, så skal jeg komplettere med forskjellig stæsj som smykker og sånn. Og stilettsko. ;-)

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julegeita

Jepp skal en tur på julebord.

Jeg skal ha en svart bukse med liten bootcut(ikke mote nå, men jeg liker bootcut). Som overdel har jeg kjøpt en ganske glitrende topp med åpen rygg. V-utringet foran.

Tok med toppen på en skobutikk og fikk hjelp til å finne matchende sko og en veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kjempefin, MP. Men sikkert dyr...

Du blir sikkert rålekker i den! :-D

Takk amber! :) Jeg husker ikke helt prisen men jeg har et gavekort på oasis på 800kr og da blir det ikke så alt for mye som jeg skal legge ut med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - jeg synes bare jeg ser deg i den kjolen der, MP. Rålekker er ordet!

Du blir helt klart "ballets" dronning. :-)

Åå så søt du er Gyda!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164039956' post='3398851]

Åhh.. Jeg og vil ha! *sikle*

:-)

Så koselig at så mange her inne synes kjolen var fin, nå ble jeg enda mer sikker så imorgen går jeg til innkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at så mange her inne synes kjolen var fin, nå ble jeg enda mer sikker så imorgen går jeg til innkjøp :)

Jeg kan godt få et bilde av deg senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg og få bilde av deg i den kjolen?

*smile pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og få bilde av deg i den kjolen?

*smile pent*

Hehe skal se om jeg husker å ta bilde...er nemlig elendig til å ta bilder.. glemmer det alltid *håpløs* Men for deres skyld skal jeg prøøøøve å huske det :)

Julebordet er ikke før en god stund ute i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164042713' post='3398912]

Jeg kan godt få et bilde av deg senere ;)

Hehe skal se om jeg husker å ta bilde...er nemlig elendig til å ta bilder.. glemmer det alltid *håpløs* Men for deres skyld skal jeg prøøøøve å huske det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husk det.

Jeg skal minne deg på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal shoppe imorgen men jeg vurderer denne kjolen. Har prøvd den og synes den var veldig fin på.

http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=44700237

Også skal jeg isåfall ha gull stilletter til.

..for sko til den kjolen?? Hvilken farge og hvilken type? Syns det er vanskelig med sko jeg... F.eks: Hvilken farge på sko er penest til en blå kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..for sko til den kjolen?? Hvilken farge og hvilken type? Syns det er vanskelig med sko jeg... F.eks: Hvilken farge på sko er penest til en blå kjole?

Jeg skal ha gull pumps/stiletter, altså med høy og tynn hel.

Det kommer litt ann på hva slags blå farge det er på kjolen men sølvsko er fint til blått. Ellers har bianco et relavtvt bra utvalg av blå pensko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...