morinor Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Noen som vet hvor lang tid denne virker i huden? Vi diskuterte jo i går angående lukta den ga, og jeg lurte på om en f.eks. kunne smøre seg om kvelden og så dusje neste morgen for å få bort lukta, eller om en da ødela for bruningseffekten? Mye rart skal en jo bruke tida på å lure på også da;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg pleier å ta på om kvelden og dusje om morgenen. men jeg prøver å ikke skrubbe for mye.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har lyst å forsøke Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg pleier å ta på om kvelden og dusje om morgenen. men jeg prøver å ikke skrubbe for mye.. Men hvis du smører deg om kvelden før du legger deg, "skitner" du ikke til sengtøyet da, eller "skrubber" vekk kremen mer eller mindre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Men hvis du smører deg om kvelden før du legger deg, "skitner" du ikke til sengtøyet da, eller "skrubber" vekk kremen mer eller mindre? nei den tørker inn.. jeg har ikke fått noe på sengetøyet hvertfall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.