Gjest Petrine-line Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ja, da er det jeg som trenger hjelp til julegaver. Jeg har ansatt 5 damer. De er alle håndarbeidsinteresserte, og jeg har kjøpt et søtt syskrin som de skal få. Det er ikke noe tradisjonellt syksrin, men en stor firkantet boks det står syskrin på med div motiv. Så vil jeg gjerne fylle skinet med noe. Men ikke de vanlige sysakene, det har de allerede for mye av ) Men noe annet. Jeg har tenkt at det skal være noe de selv kan kose seg med, mens de gjør håndarbeid. Men trenger noen forslag. Så dere DOL'ere, kan dere hjelpe meg? ) Hilsen Petrine-line 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Sjokolade! God sjokolade, små innpakkete biter. Eller gode drops. Er ikke påvirket av jeg er godtesjuk jeg nei, neida ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1365380063 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Te i løsvekt? Eventuelt med et fint og stort krus til - hvis skrinet er stort nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eller sjokolade og te Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Pose nøtter eller tørket frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva skal/kan det koste da? Stadig flere liker å høre på en lydbok mens de gjør håndarbeide - en rimelig og liten lydbok + noe som de andre her foreslår som en fin sjokolade, litt te eller en fin kaffe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.