Gå til innhold

trening og ekstraslag

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei

Jeg har tidligere skrevet til deg angående angst for ekstraslag. Det går bedre. Jeg innser mer og mer at hjertet er friskt. Det jeg lurer på er om det er farlig å trene når man har ekstraslag. Som oftest har jeg ekstraslagene i stressede situasjoner eller hvis jeg tar en pause i treningen. F.eks trener vekter og i pausen kan jeg få det. Jeg er i svært dårlig form på grunn av at jeg nesten ikke har rørt meg disse mnd på grunn av redsel for hurtig puls og ekstraslag, men det har jeg tenkt å gjøre noe med og skal begynne å trene. La oss si at jeg går en lang tur og så får ekstraslag. Er det da farlig å fortsette å gå og ignorere ekstraslagene eller bør jeg ta en pause mens de står på.

Jeg er ikke helt bra for angsten enda men skal bli bra. Håper du har noen kommentarer angående dette. Den siste bøygen min er dette med turer og så få ekstraslag langt borte fra folk. Min mann er en skikkelig fjellgåer og jeg har lyst til å dele disse turene men angsten har hindret meg til nå, men vil ut av den nå. Håer du kan gi noen gode råd som du alltid har gjort før.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25498-trening-og-ekstraslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...