Gå til innhold

Ingenting...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

godt sagt.. har d som motto jeg..

sku bare ønske jeg klarte se d selv..

godt å se et gammelt nick her forresten.. :)

*klem*

Hei! :D

Long time, no see!

Ja, det mottoet er viktig! Man må prøve, og har ikke lov å gi seg! En favoritt å leve etter rett etter "Føler du at du har kontroll, har du garantert glemt noe!" Hehe, det tok jeg til meg rett etter et par fiaskoeksamener!:P

Men så trivelig å "se" deg, lenge siden. Åssen går det? *klemklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254984-ingenting/#findComment-2021706
Del på andre sider

Hei! :D

Long time, no see!

Ja, det mottoet er viktig! Man må prøve, og har ikke lov å gi seg! En favoritt å leve etter rett etter "Føler du at du har kontroll, har du garantert glemt noe!" Hehe, det tok jeg til meg rett etter et par fiaskoeksamener!:P

Men så trivelig å "se" deg, lenge siden. Åssen går det? *klemklem*

hihi, likte d der.. og stemmer gjør d oxo :)

joda, d går jo her =) mye styr og kaos.. men nettopp flyttet inn i ny leilighet, så prøver å gjøre den hjemmekoslig.. tar tid.. men håper d går..

ellers har mye dukket opp siste mnd, så har funnet ut at jeg snart blir gal.. på enten ene eller andre måten :P

har d en smule tungt om dagen, men ikke annet valg enn å stå opp å forsette...

åssen går d me deg da?

mye nytt siden sist?

*reklemme*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254984-ingenting/#findComment-2022718
Del på andre sider

Det har du alldeles rett i! :)

Har begynt å la mine "aldri" hos psyk etterfølges av "men det har jeg jo sagt om andre ting før..".

Så flott. Et kjempeviktig ordtak! Tenker her og der "faen,dette går ikke...men må bare prøve!" Også vips så går det likevel! Ellers så går det etter 2 forsøk. Det går alltid! Bare man prøver det man klarer! :D Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254984-ingenting/#findComment-2023047
Del på andre sider

Annonse

hihi, likte d der.. og stemmer gjør d oxo :)

joda, d går jo her =) mye styr og kaos.. men nettopp flyttet inn i ny leilighet, så prøver å gjøre den hjemmekoslig.. tar tid.. men håper d går..

ellers har mye dukket opp siste mnd, så har funnet ut at jeg snart blir gal.. på enten ene eller andre måten :P

har d en smule tungt om dagen, men ikke annet valg enn å stå opp å forsette...

åssen går d me deg da?

mye nytt siden sist?

*reklemme*

Ah, ny leilighet? Så digg. Kjøpt eller leid? Et salig stress å invie et nytt hjem!

Hehe, det er fort gjort å bli gal av og til. Det må man tillate seg! (pst;bare ikke bli der altfor lenge...!) Trasig at det går trått, men som du sier;er bare å stå på! Før du vet ordet av det kommer den bedre perioden! :) *klem*

Det går fint her. Jeg har jobba meg opp å blitt "normal". Hehe, eller noe liknende i forhold til det jeg var! Flytta pakket mitt til byen jeg studerer i, avslutta graden min og begynt på en ny! Spiller fotball og har faktisk begynt å gå på fylla i tide og utide! Prøve å leve litt fra dag til dag og å ha det gøy samtidig med at jeg krester meg gjennom det jeg MÅ gjøre. Og sånn bortsett fra at skolen er vanskelig og NÅ er jeg dødssliten pga xamener og sånn, så går det strykende! *veldig fornøyd*

Spilt noe på det nye FM?? Har ikke tatt meg tid enda...:( for mye å gjøre. Men i JULA!!! :D

*klemme masse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254984-ingenting/#findComment-2023075
Del på andre sider

Ah, ny leilighet? Så digg. Kjøpt eller leid? Et salig stress å invie et nytt hjem!

Hehe, det er fort gjort å bli gal av og til. Det må man tillate seg! (pst;bare ikke bli der altfor lenge...!) Trasig at det går trått, men som du sier;er bare å stå på! Før du vet ordet av det kommer den bedre perioden! :) *klem*

Det går fint her. Jeg har jobba meg opp å blitt "normal". Hehe, eller noe liknende i forhold til det jeg var! Flytta pakket mitt til byen jeg studerer i, avslutta graden min og begynt på en ny! Spiller fotball og har faktisk begynt å gå på fylla i tide og utide! Prøve å leve litt fra dag til dag og å ha det gøy samtidig med at jeg krester meg gjennom det jeg MÅ gjøre. Og sånn bortsett fra at skolen er vanskelig og NÅ er jeg dødssliten pga xamener og sånn, så går det strykende! *veldig fornøyd*

Spilt noe på det nye FM?? Har ikke tatt meg tid enda...:( for mye å gjøre. Men i JULA!!! :D

*klemme masse*

neida, bare leigd sammen me ei fantastisk venninne =) hu er go hu!

men vi er en tanke litt for gal begge to, men d er jo bare slik.. litt slitsomt men that's life..

oj... normal??? hva pokker er d :P? hehe, sånt er jo skummelt joh :P

høres i grunn ut som duy har d litt okay joh =) et liv liksom :P *ler

åssen skole går du da?

nei, ikke fått d prøvd d nye fm en gang =( hakke råd rett og slett.. og er jævlig kjiipt.. for har allverdens tid liksom..

planer for jula dA?

har tenkt meg vekk jeg! takler ikke sånt..

*klemme masse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254984-ingenting/#findComment-2030024
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...