Gjest Åh, så jeg strever! Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 ...til min hjemmeside. Jeg baler i veg her med nettsidene mine,og når jeg endelig er ferdig, med fotogalleri og det hele, blir den på over 10 mb! Og Chello låner bort bare 5 mb på hjemmesidekontoen ( Hva skal jeg gjøre?Noen som vet om et sted der jeg kan leige litt plass, uten å bli ruinert? Skulle så gjerne fått hjemmesidene/skrytesidene mine, ut på nettet... 0 Siter
birdie Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Om du ikke trenger database til det galleriet så får du faktisk 30MB hos start.no (det koster en tier å aktivere ftp-tilgang dersom du ikke er bredbåndskunde hos dem). Ingen reklame, og svært stabil server uten nedetid eller sirup. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 http://www.surftown.nu Billig og bra. Det eneste jeg savner er PHP 5.0, men det er det jo nesten ingen som har. "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.