Gå til innhold

Fettsuging?

Gjest kjarkan

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke å gå ned i vekt, men tror det vil være lettere å få tatt fettsuging for deretter å vedlikeholde. Jeg vil ned ca 15kg. Jeg merker at jeg får nedturer av å se meg i speilet, er sur på alle i rundt meg, hater å ha på meg klær for å se bra ut og spiser konstant med dårlig samvittighet (altså jeg spiser for få måltider, men alltid med dårlig samvittighet). Alt dette begynte da jeg sluttet å røyke for 2år siden, og etter mitt siste svangerskap, selv om jeg mener å ikke spise mer enn jeg gjorde dengang... Det er derimot vanskelig å finne frem i jungelen selv, for alle klinikker er jo gode sier dem selv. Men er litt redd for evt problemer som kan oppstå.

Jeg vil gjerne ha erfaringer og hvor mye dere gikk ned. Og er det lov å si hvor dere har fått utført dette? Og gjerne priser.

Akkurat nå ser jeg gravid ut, mens resten av kroppen er gaaanske normal.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...