Gå til innhold

Trenger tips om Oslo-aktiviteter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger jeg noen gode råd her...

Jeg reiser med mellombror på 4,5 år og lillesøster på 3 mnd til onkel og tante (deres) i Oslo i desember. Hva kan vi finne på?

Butikker er ikke storelillebrors sterke side, så jeg tenkte ikke å bruke for mye tid der. Har dere noe forslag til aktiviteter, for oss alle, men kanskje mest for 4,5-åringen? Lillesøster er så langt fornøyd så lenge ho har mamma/pupp og vogna i nærheten.

Vi har bil tilgjengelig, så om dere anbefaler noe litt utenfor sentrum, kan det også være spennende.

Tusen, tusen takk!

Skrevet

Ja, kanskje....

Mamma'n (jeg) syns sånne skapninger er ganske så ekle, men mulig d hadde vært noe for gutten og onkel'n... Så kan tante og jeg bedrive shopping imens....

Takk for tips, i alle fall.

Skrevet

Teknisk museum er fantastisk, som sagt.

Zoologisk museum i botanisk hage er en slager for unger i den alderen, og nabomuseet geologisk museum har dinosaurskjeletter om slikt interesserer ham.

Og det finnes et par sånne "aktivitetsland" for barn, uten at jeg kjenner veldig til dem - har hørt at Hoppeloppeland skal være bra.

Se på store båter på Aker brygge og kjøre trikk bruker å være suksess, og klatre på statuer i Frognerparken - der har de dessuten satt opp splitter nytt lekeslott nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...