hidi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dømme folk til undergang eller sikre død... Jeg kunne sikkert drept, hvis noen hadde gjort mitt barn noe. Livstid, ja, men dødstraff, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke MIN filosofi, men øye for øye.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ikke MIN filosofi, men øye for øye.. Dette er ikke øye for øye, men ditt svar tyder verre.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "jeg kunne sikkert drept om noen hadde gjort mitt barn noe".... Ja, der sa du det vel.... men et vanskelig spørsmål du stiller. jeg vet ikke helt om jeg er for dødstraff, overgrep og kriminalitet blir bare mer og mer grusomme, da klarer jeg ikke og gidder ikke tenke på gjerningsmannen som et offer, spesielt når det går utover uskyldige barn osv... Mange spørsmål som det ikke er mulig og svare ja eller nei til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Enig med deg! Dødsstraff er å synke ned på morderens nivå. Allikevel, hadde noe skjedd med et av mine barn, kunne jeg nok drept, ja. I slike tilfeller tenker man ikke rasjonelt... De som ønsker dødsstraffer tilbake i rettssystemet vårt, bør tenke på hvordan det ville vært om en av deres kjære hadde blitt idømt denne straffen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.