Gjest av med trusen! Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 har stæsjet meg og er klar for nattens underverker. vil ha sex i kveld/natt også!! eg vil, eg vil, eg vil!! blir det knullings på meg? god natt folkens! *to be continue* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ring noen før du gjør noe som helst! Please!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest av med trusen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ring noen før du gjør noe som helst! Please!!!!!!! ?? øhh..ringe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ring noen før du gjør noe som helst! Please!!!!!!! Hehe. Det er greit nok at du er kristen, men så farlig er ikke sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe. Det er greit nok at du er kristen, men så farlig er ikke sex. Det vet du ingenting om.... Vi kan være verre enn verst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det vet du ingenting om.... Vi kan være verre enn verst! Men hvem skulle hun ringe? Potenspolitiet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette hørtes bra ut, men har du en mann som er klar og vil hjelpe deg da? Hvis ikke blir det antagelig dårlig med pulings. Ble det noe i natt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest av med trusen! Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette hørtes bra ut, men har du en mann som er klar og vil hjelpe deg da? Hvis ikke blir det antagelig dårlig med pulings. Ble det noe i natt? joda eg fikk no han på gli hehe...sku egentlig ikke så mye til;) ble en god halvtime i natt og tre timers forsoving til jobben i dag:) helt supert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest av med trusen! Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Men hvem skulle hun ringe? Potenspolitiet? *knis* det hadde blitt litt av en samtale det ja hehe;) det er for tiden stor pågang,men vil betjene deg raskest mulig. du er nå nr...2.432.812. ca ventetid er satt till 739timer...og...38minutter. så litt heismusikk.. ...du rykker stadig framover i køen...> 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 joda eg fikk no han på gli hehe...sku egentlig ikke så mye til;) ble en god halvtime i natt og tre timers forsoving til jobben i dag:) helt supert! Forsovet deg med 3 timer?? Vil en halvtimes knull slå deg så ut da?..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest av med trusen! Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Forsovet deg med 3 timer?? Vil en halvtimes knull slå deg så ut da?..:-) ikke meg men han;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ereksjonen ([email protected]) Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det vet du ingenting om.... Vi kan være verre enn verst! I know.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe. Det er greit nok at du er kristen, men så farlig er ikke sex. Innlegget kom jo helt feil! Svaret skulle være til en på forumet overgrep... Jeg er sjelden på dette forumet. Nei, så gal er jeg ikke blitt! *klør seg i hodet og ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Innlegget kom jo helt feil! Svaret skulle være til en på forumet overgrep... Jeg er sjelden på dette forumet. Nei, så gal er jeg ikke blitt! *klør seg i hodet og ler* Jeg må innrømme at jeg antok du hadde svart i feil tråd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.