Gjest Violsa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er fortiden uten nettbank og jeg har ti-tusen i disponibel kreditt på kontoen min i dnbnor. Når det står saldo på kontoen tar de alltid med at man har minus om man feks har maxet ut og brukt opp kreditten.Altså at hvis jeg har 0 kroner på konto. da vil saldoen alltid være minus i bankens favør. Så lenge jeg bruker av kreditten.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elfi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke nettbank, men har telefonbank, slik at jeg kan ringe og høre hvordan stillingen er. Jeg har også 10000 i innvilget kreditt Svarene jeg får da er slik: 1: Disponibelt på kortet , f.eks 25000 2 : Saldo ,kr 15000 Altså begge beløpene bli oppgitt. Har du brukt av lånet, blir saldoen minus for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke nettbank, men har telefonbank, slik at jeg kan ringe og høre hvordan stillingen er. Jeg har også 10000 i innvilget kreditt Svarene jeg får da er slik: 1: Disponibelt på kortet , f.eks 25000 2 : Saldo ,kr 15000 Altså begge beløpene bli oppgitt. Har du brukt av lånet, blir saldoen minus for deg. hehe. Jo det stemmer nok det. Da er det sånn som jeg trodde. På nettbank er alt veldig oversiktig og forståelig. Men på kontofon får man svært lite info. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.