Gjest Kivelia Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/11/21/483595.html Hva mener DOL-folket om dette? Skulle da bare mangle, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det bør ikke være nødvendig med et forbud. Oppegående, voksne mennesker røyker ikke med barn i bilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Min mening her Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 For meg kan det godt bli forbud mot _salg_ av røyk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt enig! Det er ille nok at man røyker med unger i huset - foreldre som røyker med ungene i bilen må virkelig ha lite mellom øra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg trodde faktisk folk var såpass opplyste i 2006 at man ikke røyka i bilen med unga der. Men jaggu hoppa det en mamma ut av bilen uttafor barnehagen her om dagen, med sneipen i kjeften og tok ungen ut av bilstolen. Jeg var nesten litt sjokkert, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det bør ikke være nødvendig med et forbud. Oppegående, voksne mennesker røyker ikke med barn i bilen. Amen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knarp Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det bør ikke være nødvendig med et forbud. Oppegående, voksne mennesker røyker ikke med barn i bilen. Ikke voksne, oppegående nei... Dessverre er det mulig å få barn også om en ikke tilhører denne gruppe. For slike må en ha lovregler - dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apoteque Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da bør en vel forby gravide å røyke, ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikkefrø Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Enig! Helt ærlig burde røykeloven vært strengere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gjerne for meg, røykeloven kunne godt vært strengere etter min mening! Det er jo helt hårreisende om det faktisk er nødvendig med et slikt forbud, men enkelte må visst ha ting inn med teskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gjerne for meg, røykeloven kunne godt vært strengere etter min mening! Det er jo helt hårreisende om det faktisk er nødvendig med et slikt forbud, men enkelte må visst ha ting inn med teskje. Du vil alltid møte noen som mener at røyking ikke er farlig og at forskerne tar feil. Det sier i grunnen ganske mye om dem selv. Det er jo like dumt som å si at "Jeg synes ikke Bjørn Dæhlie var noe flink til å gå på ski altså!" *Rister oppgitt på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det bør ikke være nødvendig med et forbud. Oppegående, voksne mennesker røyker ikke med barn i bilen. Enig med deg. Hvordan skal man få håndhevet et sånt forbud uansett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Enig med deg. Hvordan skal man få håndhevet et sånt forbud uansett? På samme måte som man håndhever forbud mot bruk av mobiltelefon i bil Der er det vel også minimalt med -kontroller-, men om politiet observerer det, så kan det bli trøbbel. Det sto at de ga bøter i Australia, men at de her ikke var så opptatt av sanksjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 På samme måte som man håndhever forbud mot bruk av mobiltelefon i bil Der er det vel også minimalt med -kontroller-, men om politiet observerer det, så kan det bli trøbbel. Det sto at de ga bøter i Australia, men at de her ikke var så opptatt av sanksjoner. Åffer har du makaroni etter nicket ditt nå da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Amen! Dø, jeg veit jeg ikke er oppegående altså men til og med jeg røyker ikke med unger i bilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Åffer har du makaroni etter nicket ditt nå da? Fordi det er etternavnet mitt, vel! Doh! Nei, jeg vet ikke helt, jeg. Forandring fryder, kanskje? Jeg har hele tiden vært "Caloni Makaroni", da, jeg har bare ikke kalt meg det på DOL før. Om jeg sender deg mail fra caloni-adressen min, så kommer det Caloni Makaroni, det har det vært i flere år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fordi det er etternavnet mitt, vel! Doh! Nei, jeg vet ikke helt, jeg. Forandring fryder, kanskje? Jeg har hele tiden vært "Caloni Makaroni", da, jeg har bare ikke kalt meg det på DOL før. Om jeg sender deg mail fra caloni-adressen min, så kommer det Caloni Makaroni, det har det vært i flere år Åja... Trodde det var en tragisk historie med at du hadde mistet nicket ditt eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni, sånn litt for PP sin skyld Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Åja... Trodde det var en tragisk historie med at du hadde mistet nicket ditt eller noe. Jeg kan godt finne på en tragisk historie om det gjør at du føler deg bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg kan godt finne på en tragisk historie om det gjør at du føler deg bedre? Nei, det går bra det altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "Å røyke i biler hvor det sitter barn grenser til omsorgssvikt" Dette synes jeg er en _vel_ drøy påstand, selv om jeg er enig i at man ikke bør røyke i bil med barn til stede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.