beib Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg går på 80 mg med strattere mot adhd,medisinen har hjulpet meg,og jeg er ett nytt menneske ..jeg kan sitte i RO.. men problemet er bare det at jeg er i en depresjon,min lege mener det er pga strattera og jeg må forberde meg på og slutte med den,vi skal se det an en liten stund til... denne gangen vet veldig få at jg er deprimert,skal prøve dette og se om depresjonen blir kortere når ikke så mangeen vet det og skal PASSE PÅ MEG... Jeg har fremdeles bege beina godt plantet på jorden....enn så lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest truxal Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Vil bare få ønske deg lykke til. Høres ut som du er ved godt mot på tross av depresjonen. Håper stratergien din funker. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Stattera er et antidepressivt middel (noradrenalin reopptakshemmer). Det er nok ikke Strattera som gjør deg deprimert, og du må ikke slutte med denne. En ser ofte depresjoner etter at ulike andre lidelser er behandlet. Det kan være flere grunner til det. En et at en har mulighet til å la følelser komme frem. En annen er at en ser hva en har tapt/gått glipp av i den tiden en var ubehandlet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.