Gjest avis-leseren Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://e24.no/boers-og-finans/article1541094.ece huff, gikk ikke de i bryllupsplaner ..... mener å ha lest det ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "Jeg følte at det var best at jeg tok mitt eget liv, ikke bare for meg selv, men også for min familie. Det var jo galskap, men sånn var det", sa Bakke til VG for drøyt to år siden. Helt utrolig av avisa å trekke fram det der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hmmm, det var overraskende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Trist nyhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja det var virkelig sjokkerende.. og trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uff, jeg så det på kveldsnyhetene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det var trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McLoud Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "Jeg følte at det var best at jeg tok mitt eget liv, ikke bare for meg selv, men også for min familie. Det var jo galskap, men sånn var det", sa Bakke til VG for drøyt to år siden. Helt utrolig av avisa å trekke fram det der. Jeg er glad vi enda ikke styres ut i fra de prinsipper den 4. statsmakt legger til grunn. Jeg stiller stadig oftere spørmålet om det virkelig er en forutseting at man har jevnt over nedsatte bevisshet og mangelfullt utviklede sjelsevner for å få ansettetlse i en del av våre herværende "medier" Så mye "Abjørnsen & Moe" som det er nå, tror jeg det aldri har vært tidligere. Kvalitetskontroll,kildekontroll, notoritet, er forlengst ofret på alteret av sensajon og pengeinntjening. Brød og sirkus, er det det vi ønsker oss, eller er det en prese som forteller oss hva som har skjedd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er glad vi enda ikke styres ut i fra de prinsipper den 4. statsmakt legger til grunn. Jeg stiller stadig oftere spørmålet om det virkelig er en forutseting at man har jevnt over nedsatte bevisshet og mangelfullt utviklede sjelsevner for å få ansettetlse i en del av våre herværende "medier" Så mye "Abjørnsen & Moe" som det er nå, tror jeg det aldri har vært tidligere. Kvalitetskontroll,kildekontroll, notoritet, er forlengst ofret på alteret av sensajon og pengeinntjening. Brød og sirkus, er det det vi ønsker oss, eller er det en prese som forteller oss hva som har skjedd? Jeg skulle ønske det var så enkelt som en hjernedød presse, ubrukelige journalister og dårlige mennesker i det aktuelle yrket. Men jeg tror ikke det er det. De gir folket hva folket vil ha. Vi lever i et land hvor folket fråtser i sensasjon og styggdom. Se og Hør selger 1 million blader i uka. Det sier alt om hvem som bor i dette landet. Reality og sjokktv selger som varmt hvetebrød, og store deler av befolkninga elsker å kikke inn på andres soverom, spesielt kjendisers, og når en av dem til og med dør, som nå og som i tilfelle Jan Werner for et par måneder siden, våkner hele landet fra sin dvale og diskuterer på nettet, i lunsjen, privat - om hva som kan ha skjedd og hvorfor det skjedde, og hva er vel mer spennende, tragisk og sjokkerende enn spekulasjoner rundt kjendisers mulige selvmord? Journalistene jobber for en presse som vil maksimere sin profitt, og derfor gir de oss nettopp det de fleste vil ha. Vi lever i et samfunn i forfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McLoud Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg skulle ønske det var så enkelt som en hjernedød presse, ubrukelige journalister og dårlige mennesker i det aktuelle yrket. Men jeg tror ikke det er det. De gir folket hva folket vil ha. Vi lever i et land hvor folket fråtser i sensasjon og styggdom. Se og Hør selger 1 million blader i uka. Det sier alt om hvem som bor i dette landet. Reality og sjokktv selger som varmt hvetebrød, og store deler av befolkninga elsker å kikke inn på andres soverom, spesielt kjendisers, og når en av dem til og med dør, som nå og som i tilfelle Jan Werner for et par måneder siden, våkner hele landet fra sin dvale og diskuterer på nettet, i lunsjen, privat - om hva som kan ha skjedd og hvorfor det skjedde, og hva er vel mer spennende, tragisk og sjokkerende enn spekulasjoner rundt kjendisers mulige selvmord? Journalistene jobber for en presse som vil maksimere sin profitt, og derfor gir de oss nettopp det de fleste vil ha. Vi lever i et samfunn i forfall. Jeg tror vi er veldig enige jeg når det kommer til stykket. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg skulle ønske det var så enkelt som en hjernedød presse, ubrukelige journalister og dårlige mennesker i det aktuelle yrket. Men jeg tror ikke det er det. De gir folket hva folket vil ha. Vi lever i et land hvor folket fråtser i sensasjon og styggdom. Se og Hør selger 1 million blader i uka. Det sier alt om hvem som bor i dette landet. Reality og sjokktv selger som varmt hvetebrød, og store deler av befolkninga elsker å kikke inn på andres soverom, spesielt kjendisers, og når en av dem til og med dør, som nå og som i tilfelle Jan Werner for et par måneder siden, våkner hele landet fra sin dvale og diskuterer på nettet, i lunsjen, privat - om hva som kan ha skjedd og hvorfor det skjedde, og hva er vel mer spennende, tragisk og sjokkerende enn spekulasjoner rundt kjendisers mulige selvmord? Journalistene jobber for en presse som vil maksimere sin profitt, og derfor gir de oss nettopp det de fleste vil ha. Vi lever i et samfunn i forfall. Gir folket hva folket vil ha... En annen måte å si det på er at de appellerer til det verste i oss. Og mennesket er nå engang ikke bedre... Ihvertfall ikke når de får servert det på den måten. Den avisa som appellerer til folks sunne fornuft, det gode i oss, og som viser moral, integritet og anstendighet i det de skriver, DEN avisa skal jeg abonnere på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gir folket hva folket vil ha... En annen måte å si det på er at de appellerer til det verste i oss. Og mennesket er nå engang ikke bedre... Ihvertfall ikke når de får servert det på den måten. Den avisa som appellerer til folks sunne fornuft, det gode i oss, og som viser moral, integritet og anstendighet i det de skriver, DEN avisa skal jeg abonnere på! Problemet er at den avisa ikke kommer til å klare seg. Jeg leste forleden at Dagbladet nå skal gå for en mer "ungdommelig profil". På norsk må vel det bety at de vil gå fra ille til enda verre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Problemet er at den avisa ikke kommer til å klare seg. Jeg leste forleden at Dagbladet nå skal gå for en mer "ungdommelig profil". På norsk må vel det bety at de vil gå fra ille til enda verre? Gudbedre for lavmål og dumhet. Hvis det stemmer. "Ungdommelig profil" my ass... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Gir folket hva folket vil ha... En annen måte å si det på er at de appellerer til det verste i oss. Og mennesket er nå engang ikke bedre... Ihvertfall ikke når de får servert det på den måten. Den avisa som appellerer til folks sunne fornuft, det gode i oss, og som viser moral, integritet og anstendighet i det de skriver, DEN avisa skal jeg abonnere på! Det nærmeste man kommer en slik avis her til lands er vel Aftenposten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det nærmeste man kommer en slik avis her til lands er vel Aftenposten. Synes jammen med den begynner å ligne på VG og Dagbladet òg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 "Jeg følte at det var best at jeg tok mitt eget liv, ikke bare for meg selv, men også for min familie. Det var jo galskap, men sånn var det", sa Bakke til VG for drøyt to år siden. Helt utrolig av avisa å trekke fram det der. Ja, det er fullstendig smakløst. Samma hvor åpen han har vært om sin psykiske knekk, så er dette rett og slett Se & Hør-journalistikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det nærmeste man kommer en slik avis her til lands er vel Aftenposten. Eller hva med Klassekampen? Eller Ny Tid? Men Aftenposten er bra. Bortsett fra alle annonsene da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 "Jeg følte at det var best at jeg tok mitt eget liv, ikke bare for meg selv, men også for min familie. Det var jo galskap, men sånn var det", sa Bakke til VG for drøyt to år siden. Helt utrolig av avisa å trekke fram det der. Ja, det burde ikke stått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.