Gå til innhold

Røyking utendørs

Gjest fysjomgruff

Anbefalte innlegg

Gjest fysjomgruff

Tidligere kunne jeg gå ganske fritt uten å måtte puste inn andres røyk. Jeg kunne velge selv. Nå blåser disse hersens røykerne røyk på meg uansett hvor jeg går. Skal jeg inn på Rema står de på utsiden, skal jeg til fastlegen min står de der skal jeg på sykehuset står de jamen der også, rett foran inngangen og puster røyk på meg.

Nå er det på tide vi får egne lukkede røykerom sånn at vi slipper å bli forgiftet hvor vi enn går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

23

• Juneau

19

• sheba

17

• meg__123!

12

Mest aktive i denne tråden

Og jammen fikk vi lov til å leve også...

Nå har dere jaget oss ut, men sannelig skal vi ikke inn igjen!!!

Gud, som dere ikke-røykere jamrer og sutrer...

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først har fanatikere som deg jaget dem ut av røykerommene, ut i friluft, og nå er det jaggu galt at de befinner seg der også.

syns du det er rart at de er jagd ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jammen fikk vi ikke leve også...

Nå har dere klart å jage oss ut, men nå skal vi sannelig inn igjen!!!

Gud, som dere ikke-røkere sutrer og klager...

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå får du gi deg synes jeg...

Hvor skal de ellers røyke da om ikke ute? dessuten er tobakk fortsatt en lovlig ting. synes røykerne har blitt pressa nok jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jammen fikk vi lov til å leve også...

Nå har dere jaget oss ut, men sannelig skal vi ikke inn igjen!!!

Gud, som dere ikke-røykere jamrer og sutrer...

Get a life!

Bare slutte å røyke det.. Så enkelt er det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå får du gi deg synes jeg...

Hvor skal de ellers røyke da om ikke ute? dessuten er tobakk fortsatt en lovlig ting. synes røykerne har blitt pressa nok jeg...

Men hvorfor skal røykerne stå en halv meter fra døren der alle skal inn? Det er faktisk plagsomt å gå gjennom røykskyen. De kan da vel for svarte trekke seg noen meter unna til et sted der ingen blir plaget???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser disse fanatiske antirøykinnleggene vurderer jeg nesten å begynne å røyke igjen.

Jeg skulle nesten ønske at du gjorde det! He, he.

Gud, som de kan sutre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jammen fikk vi ikke leve også...

Nå har dere klart å jage oss ut, men nå skal vi sannelig inn igjen!!!

Gud, som dere ikke-røkere sutrer og klager...

Get a life!

Selv om jeg er ikke røyker så er jeg helt enig med deg...

Utrolig så utskjelte de som røyker blir etter røykeloven kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal røykerne stå en halv meter fra døren der alle skal inn? Det er faktisk plagsomt å gå gjennom røykskyen. De kan da vel for svarte trekke seg noen meter unna til et sted der ingen blir plaget???

Uansett hvor du står hen, vil det alltid komme en eller annen friviliig og bli plaget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ut av røykerommene, og har til dags dato aldri skjønt hvorfor folk ikke kan få røyke i egne rom.

blir jo luktende død og fordervelse der da...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de stå da?? milde himmel som dere kan sutre...

om det plager så mange som det enkelte ganger synes og gjøre, da må jeg lure på hvordan dere klarer å gå i en storby utendørs når kulda kommer og eksosen flyter.. unskyld meg, men jeg blir litt provosert på røykernes vegne her selv om jeg ikke røyker selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor du står hen, vil det alltid komme en eller annen friviliig og bli plaget....

Tøv! Alt jeg ber om er muligheten til å gå inn en dør e.l. uten å innhalere røyk jeg ikke har bedt om. For meg kan det gjerne finnes røykerom inne - bare andre slipper å bli plaget av det.

Og så blir jeg jævlig glad dersom jeg slipper å få en som stinker av en nyrøyka sneip ved siden av meg på flytoget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de stå da?? milde himmel som dere kan sutre...

om det plager så mange som det enkelte ganger synes og gjøre, da må jeg lure på hvordan dere klarer å gå i en storby utendørs når kulda kommer og eksosen flyter.. unskyld meg, men jeg blir litt provosert på røykernes vegne her selv om jeg ikke røyker selv...

de sutrer nå veldig selv også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...