Gå til innhold

Varmeplate. Noen som vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Heisann.

Er på jakt etter en sånn varmeplate man kan sette på bordet for å holde maten varm. Har googlet en stund, men finner bare én som ser aktuell ut, og det står heller ikke noen pris der.

Noen som vet sånn ca hva jeg må ut med for en sånn plate? Og hvor finner jeg det?

Jeg trodde jeg hadde sett det på Jernia, men finner det ikke igjen....

Skrevet

Jeg kjøpte en på Elkjøp for kanskje ca 3 år siden. Tror jeg betalte ca 500 kroner (?)

Den varmes opp i løpet av 8 minutter, og holderd eretter på varmen i en time, slik at du slipper å ha ledningen over bordet.

Gjest Debra irl
Skrevet

Siden jeg har en sånn, ble jeg interessert nok til å søke litt.

Dette var det nærmeste jeg kom i farten:

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/testprice/prodlist.htm

Jeg har en som har porselensoverflate. Den kostet svært mye mindre. Men jeg tror ikke den selges lenger.

Er du fornøyd med å ha en sånn plate? Får du brukt den slik du hadde tenkt? Jeg tenkte i første omgang på at det ville være veldig praktisk å ha en sånn når jeg har store juleselskap. Pinnekjøtt blir så fort kaldt. Og det hadde vært fint å holde kålrabistappen varm også.

Ikke at det er så langt til kjøkkenet, bare virket som en god idé....

Skrevet

Er du fornøyd med å ha en sånn plate? Får du brukt den slik du hadde tenkt? Jeg tenkte i første omgang på at det ville være veldig praktisk å ha en sånn når jeg har store juleselskap. Pinnekjøtt blir så fort kaldt. Og det hadde vært fint å holde kålrabistappen varm også.

Ikke at det er så langt til kjøkkenet, bare virket som en god idé....

Vi bruker den bare når vi har store selskap. Da har vi den stående på kjøkkenbordet, til avlastning for komfyren. Altså noen kjeler / fat på platen, og noen på komfyren.

Den fungerer helt greit. Heldigvis er den ikke større enn at den får plass i et av skapene. Der står den oppreist inntil skapveggen.

Hadde den vært større, ville den vært irriterende å oppbevare, siden den brukes bare noen ganger i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...