Gjest ung og posete Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 når jeg skal ta på dagkrem med bruning i, må jeg dra alle veger under øynene for å fordele fargen jamt. men hvordan bør jeg gjøre dette? gjør det med fingrene, men jeg sliter jo hele elastikken av huden. har prøvd med svampe-ting (billig!!) også, men føler ikke dette hjelper bedre. noen forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitt beste tips Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dropp krem med farge i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tynn tråd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Personlig ville jeg ikke brukt fuktighetskrem m farge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jobber i parfymeri Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Krem skal ikke legges under øynene. So oftest er en slik krem som du har, for fet for øye-partiet. Så dropp det. Dessuten ser det rart ut dersom du er brun-aktig under øynene. Gå heller for en concealer, dersom det er poser eller blå-farge du vil dekke. personlig er jeg ikke gla i farget dagkrem...kan lett bli kunstig og man får lett et dumt skille ved halsen. Hvorfor ikke kjøpe en makeup-krem til en rimelig penge heller, som er i din ansiktsfarge, også legger du denne jevnt på hele ansiktet. Det blir mye finere enn fargekrem. bruk heller litt solpudder over dersom du føler deg for blek.Og rouge for friske kinn. Hvlket merke bruker du i fargekremen din? De billige er tullete og skjolder lett...men som sagt jeg ville ha byttet til en makeupkrem. L'oreal har mange bra til en billig penge, hvis du ikke ønsker noe dyrere da :-) Lykke til :-) Ps. svamp er uansett lurt, for det jevner på en bra måte.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke såå gammel enda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Krem skal ikke legges under øynene. So oftest er en slik krem som du har, for fet for øye-partiet. Så dropp det. Dessuten ser det rart ut dersom du er brun-aktig under øynene. Gå heller for en concealer, dersom det er poser eller blå-farge du vil dekke. personlig er jeg ikke gla i farget dagkrem...kan lett bli kunstig og man får lett et dumt skille ved halsen. Hvorfor ikke kjøpe en makeup-krem til en rimelig penge heller, som er i din ansiktsfarge, også legger du denne jevnt på hele ansiktet. Det blir mye finere enn fargekrem. bruk heller litt solpudder over dersom du føler deg for blek.Og rouge for friske kinn. Hvlket merke bruker du i fargekremen din? De billige er tullete og skjolder lett...men som sagt jeg ville ha byttet til en makeupkrem. L'oreal har mange bra til en billig penge, hvis du ikke ønsker noe dyrere da :-) Lykke til :-) Ps. svamp er uansett lurt, for det jevner på en bra måte.... Før i tiden så kunne man kjøpe en brunkrem og rouge og thats it. Nå må vi handle fargekrem, solpudder, rouge og aller helst en fuktighetskrem for å ha underst. Himmel sier jeg bare, parfymeriene vet å sko seg på folk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jobber i parfymeri Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Før i tiden så kunne man kjøpe en brunkrem og rouge og thats it. Nå må vi handle fargekrem, solpudder, rouge og aller helst en fuktighetskrem for å ha underst. Himmel sier jeg bare, parfymeriene vet å sko seg på folk! Du kunne i grunnen sagt takk for tipsene jeg ga, da... Vel, parfymeri-varer er dyrt, dersom du mener vi trenger alt det der som du ramset opp. Jeg er helt uenig med deg,faktisk. For det er DITT valg hva du MÅ ha, og hvor dyrt du vil kjøpe. Det finnes da nok av billige og gode kremer, rouger etc etc...Men fortsett med brunkremen din du, du ser sikkert lekker ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Før i tiden så kunne man kjøpe en brunkrem og rouge og thats it. Nå må vi handle fargekrem, solpudder, rouge og aller helst en fuktighetskrem for å ha underst. Himmel sier jeg bare, parfymeriene vet å sko seg på folk! Ehe. Dette var da velmenende sminketips fra en som faktisk vet hva hun snakker om! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke såå gammel enda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du kunne i grunnen sagt takk for tipsene jeg ga, da... Vel, parfymeri-varer er dyrt, dersom du mener vi trenger alt det der som du ramset opp. Jeg er helt uenig med deg,faktisk. For det er DITT valg hva du MÅ ha, og hvor dyrt du vil kjøpe. Det finnes da nok av billige og gode kremer, rouger etc etc...Men fortsett med brunkremen din du, du ser sikkert lekker ut... Her har du misforstått meg. Jeg er ikke sur, men forundret over utviklingen. Jo hun dama i butikken sa at sånn må du ha, det er ikke brunkrem lengre, bare utjevningskrem eller hva hun kalte det. *Jeg kjøper det jeg vil ja* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke såå gammel enda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ehe. Dette var da velmenende sminketips fra en som faktisk vet hva hun snakker om! Ja det er bra vi har folk som kan emnet. Mitt innlegg var ikke ment lest i sur-gretten tone, med med forundring. Jeg er heller ikke trådstarter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung og posete Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Krem skal ikke legges under øynene. So oftest er en slik krem som du har, for fet for øye-partiet. Så dropp det. Dessuten ser det rart ut dersom du er brun-aktig under øynene. Gå heller for en concealer, dersom det er poser eller blå-farge du vil dekke. personlig er jeg ikke gla i farget dagkrem...kan lett bli kunstig og man får lett et dumt skille ved halsen. Hvorfor ikke kjøpe en makeup-krem til en rimelig penge heller, som er i din ansiktsfarge, også legger du denne jevnt på hele ansiktet. Det blir mye finere enn fargekrem. bruk heller litt solpudder over dersom du føler deg for blek.Og rouge for friske kinn. Hvlket merke bruker du i fargekremen din? De billige er tullete og skjolder lett...men som sagt jeg ville ha byttet til en makeupkrem. L'oreal har mange bra til en billig penge, hvis du ikke ønsker noe dyrere da :-) Lykke til :-) Ps. svamp er uansett lurt, for det jevner på en bra måte.... hei og takk for råd. problemet mitt er nå at jeg er så lei av å gå inn på parfymeri (eller lindex for den saks skyld) for så å bli bombardert med alle mulige varer. å rensemelk og øyekrem og rensevann og pudder og dekkstift og brunkrem av alle slag. jeg kan så vidt ta meg råd til en av de. cosmica bronze er den jeg bruker, har kjøpt på apotek. synes egentlig den er veldig god igrunn, men nå er jeg ikke akkurat noe ekspert på området. ser ut som jeg har vært på ferie, de røde kinna synes flott gjennom fargen. men jeg får uansett komme meg ut en tur og ta meg råd til en concealer en eller annen slags makeupkrem blir vel det neste. men det er litt av en jungel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gosh har en kjempebra foundation, det er bedre enn farget dagkrem, for den dekker og jevner ut også. Gosh er bra, og billig i forhold til andre merker, du får det på Vita. Kjøp en som er tett opp til din egen hudfarge. En tube foundation er drøy, jeg kjøpte nettopp ny - den forrige kjøpte jeg i juni og den varte helt til nå nylig. Og jeg bruker den hver dag, noen ganger sminker jeg meg om igjen på ettermiddagen også, likevel holder den så lenge. Du får det jevnt fordelt om du klapper/dytter den lett på huden med fingrene f eks. Svamp er nok bra, men da føler jeg at så mye krem forsvinner i svampen, og det syns jeg er sløsete. (jeg vil heller ikke bruke for mye penger på dette) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung og posete Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gosh har en kjempebra foundation, det er bedre enn farget dagkrem, for den dekker og jevner ut også. Gosh er bra, og billig i forhold til andre merker, du får det på Vita. Kjøp en som er tett opp til din egen hudfarge. En tube foundation er drøy, jeg kjøpte nettopp ny - den forrige kjøpte jeg i juni og den varte helt til nå nylig. Og jeg bruker den hver dag, noen ganger sminker jeg meg om igjen på ettermiddagen også, likevel holder den så lenge. Du får det jevnt fordelt om du klapper/dytter den lett på huden med fingrene f eks. Svamp er nok bra, men da føler jeg at så mye krem forsvinner i svampen, og det syns jeg er sløsete. (jeg vil heller ikke bruke for mye penger på dette) :-) tusen takk, den var lur. er det en som ser naturlig ut. vil ikke akkurat se ut som om jeg er 14 (selv om det ikke hadde gjort noe å være 14 igjen) bare litt opptatt av å se naturlig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg bruker denne når jeg orker å sminke meg. Den ble også kåret til best i test av Tv2 Hjelper deg i konkurranse med masse andre myye dyrere tingser. http://www.maybelline.no/products/ansikt/l29l51l52l224l227.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg bruker denne når jeg orker å sminke meg. Den ble også kåret til best i test av Tv2 Hjelper deg i konkurranse med masse andre myye dyrere tingser. http://www.maybelline.no/products/ansikt/l29l51l52l224l227.htm Den bruker jeg også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 tusen takk, den var lur. er det en som ser naturlig ut. vil ikke akkurat se ut som om jeg er 14 (selv om det ikke hadde gjort noe å være 14 igjen) bare litt opptatt av å se naturlig ut. Ja, det ser naturlig ut dersom du velger en som er tett opptil din egen hudfarge. :-) og pass på å jevne ut overgangen mellom ansiktet og ned på halsen, så du ikke får kant. ,-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung og posete Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, det ser naturlig ut dersom du velger en som er tett opptil din egen hudfarge. :-) og pass på å jevne ut overgangen mellom ansiktet og ned på halsen, så du ikke får kant. ,-) takker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.