Gjest til amerika Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er det lov å oppholde seg på gardemoen om natten? Skal ta et fly som går klokken halv åtte om morgenen, og da må jeg jo sjekke inn halv seks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, det er det. Men første flytoget til Gardermoen går klokken 4.45, så du kan jo ta det også om du velger å overnatte i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til amerika Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, det er det. Men første flytoget til Gardermoen går klokken 4.45, så du kan jo ta det også om du velger å overnatte i Oslo. Kan gå av bussen på gardemoen 23.15, så jeg vet ikke hvor mye vits det er å dra helt inn til oslo for å sove et par timer (og betale i dyre dommer for det) om jeg kan sitte på Gardemoen og se film på pcen... Kommer jo uansett ikke til å få sove, kommer jo sikkert til å ha reisefeber:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan gå av bussen på gardemoen 23.15, så jeg vet ikke hvor mye vits det er å dra helt inn til oslo for å sove et par timer (og betale i dyre dommer for det) om jeg kan sitte på Gardemoen og se film på pcen... Kommer jo uansett ikke til å få sove, kommer jo sikkert til å ha reisefeber:) Been there done that! Spar heller pengene enn å bruk dem på overnatting. Sett deg innerst i 2.etasje over flytogstasjonen, der er det rolig og stolene er gode:) Desuten er det jo trådløst nett der! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan gå av bussen på gardemoen 23.15, så jeg vet ikke hvor mye vits det er å dra helt inn til oslo for å sove et par timer (og betale i dyre dommer for det) om jeg kan sitte på Gardemoen og se film på pcen... Kommer jo uansett ikke til å få sove, kommer jo sikkert til å ha reisefeber:) Ok, da er det kanskje ikke mye vits, nei. :-) Men Gardermoen er i allefall åpen på natten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til amerika Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Been there done that! Spar heller pengene enn å bruk dem på overnatting. Sett deg innerst i 2.etasje over flytogstasjonen, der er det rolig og stolene er gode:) Desuten er det jo trådløst nett der! Er det noen plass å lade bærbaren på da? Tenkte å sitte der og se litt film jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.