Gå til innhold

Har du eller noen du kjenner kjøpt nye radiatorer?

Anbefalte innlegg

Gjest lillerosinen

Jeg skal kjøpe nye radiatorer, og over telefon fikk jeg et par internetsider fra rørleggeren hvor jeg bare skulle kikke og bestemme meg for hvilken. Men jeg har jo ikke peiling på dette! Hvor stor bør den være? Hvor mye varme bør den gi? Tett topp eller ikke tett topp? Rillet front eller glatt front?

Regner ikke med noen gidder å lese dette, men jeg legger det inn på forum likevel i håp om at noen har noen svar å gi meg. Hva må jeg tenke på for å finne den radiatoren som passer for meg?

Fortsetter under...

Gjest lillerosinen

Et eller annet interiørblad hadde reportasje om dette for en mnd eller to siden. Interiørmagasinet eller bonytt eller maison. Sjekk nettutgavene, dersom du er veeeldig interessert da:)

Takk for tips! Det bladet du sikter til er bonytt nummer 11/06. Dessverre står det ikke noe om artikkelen på hjemmesiden... Det som er ute nå er nr 13/06, så det er nok ikke noe håp om at kiosken ikke har sendt det i retur enda... Kanskje biblioteket har...?

Annonse

Vil bare si at fronten bør være slett med tanke på renhold? Ellers lite kunnskap her.

Har vokst opp med radiatorer og er 100& enig at fronten bør være slett. Det er utrolig hvor mye skit og støv disse riflete frontene trekker til seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...