Gjest lillerosinen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg skal kjøpe nye radiatorer, og over telefon fikk jeg et par internetsider fra rørleggeren hvor jeg bare skulle kikke og bestemme meg for hvilken. Men jeg har jo ikke peiling på dette! Hvor stor bør den være? Hvor mye varme bør den gi? Tett topp eller ikke tett topp? Rillet front eller glatt front? Regner ikke med noen gidder å lese dette, men jeg legger det inn på forum likevel i håp om at noen har noen svar å gi meg. Hva må jeg tenke på for å finne den radiatoren som passer for meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskevaske Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vil bare si at fronten bør være slett med tanke på renhold? Ellers lite kunnskap her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillerosinen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vil bare si at fronten bør være slett med tanke på renhold? Ellers lite kunnskap her. Alle gode råd kommer godt med, takk for tips! Jeg tror det kanskje er estetisk finere også.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mener nå jeg Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg ville valgt en slik ovn som festes til veggen. Oljeovner er ikke så trygge og varer ikke så mange år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Et eller annet interiørblad hadde reportasje om dette for en mnd eller to siden. Interiørmagasinet eller bonytt eller maison. Sjekk nettutgavene, dersom du er veeeldig interessert da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillerosinen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Et eller annet interiørblad hadde reportasje om dette for en mnd eller to siden. Interiørmagasinet eller bonytt eller maison. Sjekk nettutgavene, dersom du er veeeldig interessert da:) Takk for tips! Det bladet du sikter til er bonytt nummer 11/06. Dessverre står det ikke noe om artikkelen på hjemmesiden... Det som er ute nå er nr 13/06, så det er nok ikke noe håp om at kiosken ikke har sendt det i retur enda... Kanskje biblioteket har...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vil bare si at fronten bør være slett med tanke på renhold? Ellers lite kunnskap her. Har vokst opp med radiatorer og er 100& enig at fronten bør være slett. Det er utrolig hvor mye skit og støv disse riflete frontene trekker til seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.