Gå til innhold

Sidesprang.

Gjest Chamel

Anbefalte innlegg

For noen år siden fortalte min kone at hun hadde vært utro med en annen mann. Det var en fremmed mann som hun kun traff denne ene gangen. Min reaksjon var fullstendig motsatt av hva jeg hadde trodd før dette skjedde. I stedet for å bli sjalu ble jeg faktisk veldig opphisset av tanken på at hun hadde sex med en annen mann! Siden dette har jeg hele tiden hatt et stort ønske om hun skal ha sex med flere. I perioder sier hun at hun ønsker dette selv, for så å ombestemme seg igjen. Jeg har aldri prøvd å presse henne, men bare ytret mine ønsker i passende situasjoner. Spørsmålet til dere der ute er:

Er det flere som har tilsvarende erfaringer?

Er det perverst å ønske at den en er gift med skal ha sex med andre?

Vi har et veldig godt sexliv sammen og utveksler til stadighet fantasier og erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke nu,  nei

Xen min var slik som deg. Han ville jeg skulle ha sex med andre fordi han tente på det. Det er en av de største grunnene til at han er en ex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164217401' post='3402004]

Jeg synes ikke det er perverst. Alle har sine lyster. :)

Tusen takk for det. Var ikke mye annet positivt å spore her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok det vel. Og til dere som er så fordømmende kan det kanskje sies at når begge er enige om en ting er det da ikke så ille.

om man har så behov for å ligge med andre, så kan man vel bare gjøre det slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en eks som tente på det samme som deg. Ikke noe problem, det.

Problemet ligger vel i om hun har lyst til det eller ikke. Det er fint du ikke presser henne :)

Kanskje hun kunne tenkt seg en trekant med deg og en annen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man har så behov for å ligge med andre, så kan man vel bare gjøre det slutt..

Folk er forskjellige! Det fins ingen fasitsvar på hva som er rett og galt i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164218997' post='3402053]

Folk er forskjellige! Det fins ingen fasitsvar på hva som er rett og galt i et parforhold.

nei folk får gjøre som de vil. sa bare min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en eks som tente på det samme som deg. Ikke noe problem, det.

Problemet ligger vel i om hun har lyst til det eller ikke. Det er fint du ikke presser henne :)

Kanskje hun kunne tenkt seg en trekant med deg og en annen mann?

Vi har diskutert trekant også. Hun er ikke fremmed for tanken, men det er jo et steg å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har diskutert trekant også. Hun er ikke fremmed for tanken, men det er jo et steg å ta.

Ja, det skjønner jeg. Dere får fortsette å snakke om det :)

Vil også legge til at jeg har møtt andre menn som tenner på dette også, så du er slettes ikke alene :) (Bare i tilfelle du følte deg litt "rar" som ville dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg. Dere får fortsette å snakke om det :)

Vil også legge til at jeg har møtt andre menn som tenner på dette også, så du er slettes ikke alene :) (Bare i tilfelle du følte deg litt "rar" som ville dette)

Alltid godt å få bekreftet at det finnes flere:)

Hvordan reagerte du da dette kom opp første gang med eksen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...