fru Burlefot Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Omtrent hvor mye ligger en årslønn for en sekretær på? Varierer lønnen med arbeidsoppgavene? Håper noen kan gi meg en pekepinn, har fått tilbud om en jobb og vil helst vite sånn ca hva jeg kan forvente før jeg stiller til "forhandlingssamtalen" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hos oss tjente i alle fall en av våre sekretærer i fjor 270.000,- - - men det er ikke Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Burlefot Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hos oss tjente i alle fall en av våre sekretærer i fjor 270.000,- - - men det er ikke Oslo. Dette er heller ikke Oslo, men en annen storby - regner likevel med at lønnsnivået ligger noe under Oslo. 270 000 var i grunn bedre enn jeg fryktet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hos oss tror jeg de ligger på 270, men det er nok med 10 års ansiennitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette er heller ikke Oslo, men en annen storby - regner likevel med at lønnsnivået ligger noe under Oslo. 270 000 var i grunn bedre enn jeg fryktet... Ja, det er ei lønn å leve av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det kommer an på arbeidsoppgavene ja, og det kan være STORE variasjoner. Noen sekretærer har veldig selvstendige oppgaver med mye ansvar mens noen har rene rutinejobber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Burlefot Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det kommer an på arbeidsoppgavene ja, og det kan være STORE variasjoner. Noen sekretærer har veldig selvstendige oppgaver med mye ansvar mens noen har rene rutinejobber. Jobben det er snakk om her er med arbeidsoppgaver utover det jeg tenker på som "sekretæroppgaver" - blant annet var det snakk om å holde presentasjoner på tysk og engelsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ....med 22 års ansinitet Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette er heller ikke Oslo, men en annen storby - regner likevel med at lønnsnivået ligger noe under Oslo. 270 000 var i grunn bedre enn jeg fryktet... 297500,- i staten.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jobben det er snakk om her er med arbeidsoppgaver utover det jeg tenker på som "sekretæroppgaver" - blant annet var det snakk om å holde presentasjoner på tysk og engelsk. Helt umulig å angi lønn ut i fra det du skriver. Har du en mulghet til å sjekke hva den som hadde jobben før tjente? Både jobbens innhold, kompetanse og ansiennitet vil være med på å bestemme lønna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kanskje mellom 230 000 og 300 000? Men det avhenger jo helt av typen arbeid. Tittelen "Sekretær" er jo et veldig vidt begrep. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det varierer enormt. Alt mellom 250.000 og 350.000 er nok normalt. Men i sistnevnte lønnsområde har man nok mange års erfaring og mye selvstendige oppgaver & ansvar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forskjellige arbeidsoppgaver Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har en del sekretæroppgaver i min jobb, men også en del arbeidsoppgaver som en konsulent. Jeg har lønnstrinn 44 (327 200 i året) etter 2 års ansennitet på den arbeidsplassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror du kan ta et utgangspunkt i 270.000 - 300.000, men det varierer VELDIG i forhold til arbeidsoppgavene. En venninne av meg er sekretær for direktøren i et meglerfirma, og hun tjener ca 600.000.....+ gode bonuser. Men uten henne ville han vært "lost"...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kommunesekretær Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er ansatt i kommunen, og har 293.000,-. Men jeg ligger nok på topp av sekretærene her fordi jeg har endel spesialkunnskap og -oppgaver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Burlefot Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Takk for svar alle sammen! Jeg ser at lønnen varierer mye avhengig av arbeidsoppgaver og ansiennitet - så jeg får vel nesten bare se hva firmaet foreslår som lønn. Det er foreløpig veldig uklart hva arbeidsoppgavene vil være, og det kompliserer selvsagt saken ytterligere at jeg er overkvalifisert for jobben. Jeg har hovedfag innenfor et område som på lengre sikt og med litt godvilje muligens kan være av interesse for firmaet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.