Gjest fig Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg skal til legen i morgen for å få p-piller. Har ikke brukt dette før, og lurer på hva jeg skal velge. Hvilke piller er best? Ønsker selvfølgelig de pillene som gir minst bivirkninger, men akkurat det er vel individuelt. Vær så snill og gi meg et tips! På forrhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane p piller Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Legen kan nok lettere foreslå merker som passer deg og dine behov. Jeg bruker Diane. Den er helt perfekt for meg og mine behov. Mens søsteren min ikke kunen bruke det merket. Så, veldig individuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yasmin p-pille Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Legen sa til meg at Yasmin er de med minst bivirkninger. Jeg har ikke hatt annet enn plager i de 5 brettene jeg har tatt: Mellomblødninger, kraftige menssmerter, diarè, depresjon..... Jeg har en følelse av at legene er kjøpt og betalt av et legemiddelfirma så de prøver først det merket de får mest betalt for å skrive ut. Du får nesten prøve deg frem. Selv har jeg svelget min siste p-pille etter å ha prøvd 2 forskjellige merker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg er veldig fornøyd med Yasmine. Hadde bare noen få mellomblødninger i starten. Og så får man økt sexlyst av de! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg ville begynt på Cerazette. Inneholder bare ett hormon og mange mister mensen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fig Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Legen sa til meg at Yasmin er de med minst bivirkninger. Jeg har ikke hatt annet enn plager i de 5 brettene jeg har tatt: Mellomblødninger, kraftige menssmerter, diarè, depresjon..... Jeg har en følelse av at legene er kjøpt og betalt av et legemiddelfirma så de prøver først det merket de får mest betalt for å skrive ut. Du får nesten prøve deg frem. Selv har jeg svelget min siste p-pille etter å ha prøvd 2 forskjellige merker. Åh! Stakkas deg! Det hørtes ikke noe særlig ut! Håper det går litt bedre med meg da... I utgangspunktet har jeg ikke særlig lyst å begynne. Men jeg føler ikke at der er særlig mange valg utenom. Ser negative ting med alle typer prevensjon. Så jeg får prøve å se hvordan det går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fig Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164226013' post='3402306] Jeg er veldig fornøyd med Yasmine. Hadde bare noen få mellomblødninger i starten. Og så får man økt sexlyst av de! *LOL* Økt sexlyst, sier du? Hmm...det hørtes bra ut;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164226013' post='3402306] Jeg er veldig fornøyd med Yasmine. Hadde bare noen få mellomblødninger i starten. Og så får man økt sexlyst av de! *LOL* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 ;-) Du tog an 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf78 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette kommmer nok an på person til person. Har alltid brukt Trionetta, men den går ut av produksjon nå så måtte skifte til Microgynon. Har hatt en del brystproblemer etter jeg skifta til den. Men det er bare å prøve seg fram. Kjøp heller så få brett som mulig første gangen, i tilfelle du skifter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg bruker Yasmin, og er veldig fornøyd. Det beste er at jeg kan ha mensen når det passer meg, med flere måneders mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164226013' post='3402306] Jeg er veldig fornøyd med Yasmine. Hadde bare noen få mellomblødninger i starten. Og så får man økt sexlyst av de! *LOL* Eller redusert, nær ikke-eksisterende, sexlyst... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Legen sa til meg at Yasmin er de med minst bivirkninger. Jeg har ikke hatt annet enn plager i de 5 brettene jeg har tatt: Mellomblødninger, kraftige menssmerter, diarè, depresjon..... Jeg har en følelse av at legene er kjøpt og betalt av et legemiddelfirma så de prøver først det merket de får mest betalt for å skrive ut. Du får nesten prøve deg frem. Selv har jeg svelget min siste p-pille etter å ha prøvd 2 forskjellige merker. samme opplevde jeg..men det er da vist i etterkant av at yasmin kom ut at det viste seg å være en av de merkene som var værst med bivirkininger.. når de kom (for ca 5-6år siden) ble de rost opp i skyene, litt kjipt at de så skulle vise seg å være av værstingene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 bruker Mikrogynon. Er kjempefornøyd, har ikke hatt en eneste bivirkning =) Man får jevnt med hormoner av de også, så om du skal utsette mensen slipper du å kaste 2/3 av brettet som du må med mange andre merker med varierende hormontilførsel..Ble anbefalt Mikrogynon av gynekolog. begynte på Yasmin for 5 år siden fordi de skulle være så bra..ihemlansnavn ikke..aldri vært så utafor jeg, skikkelig deppa/sint..humørsvingninger fra helvete fikk jeg..begynte å grine for ingenting.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eller redusert, nær ikke-eksisterende, sexlyst... :-( Kjipt http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F4%2F378.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3398950&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3398950 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Veldig fornøyd med Diane. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164226383' post='3402318] Du tog an Eu jess! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg bruker Yasmin, og er veldig fornøyd. Det beste er at jeg kan ha mensen når det passer meg, med flere måneders mellomrom. hvordan da? blir man ikke kvalm og sånn? jeg bruker også yasmin og er fornøyd med det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Legen sa til meg at Yasmin er de med minst bivirkninger. Jeg har ikke hatt annet enn plager i de 5 brettene jeg har tatt: Mellomblødninger, kraftige menssmerter, diarè, depresjon..... Jeg har en følelse av at legene er kjøpt og betalt av et legemiddelfirma så de prøver først det merket de får mest betalt for å skrive ut. Du får nesten prøve deg frem. Selv har jeg svelget min siste p-pille etter å ha prøvd 2 forskjellige merker. Jeg hadde også masse bivirkninger av Yasmin. Nå har jeg hamstra Trionetta for 3 år framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hvordan da? blir man ikke kvalm og sånn? jeg bruker også yasmin og er fornøyd med det.. Alle pillene er jo like, så jeg bare spiser til jeg finner ut at jeg vil ha en ukes pause, eller får en liten småblødning. Merker ingen symptom på at jeg ikke har mensen. Ikke noe kvalme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.