calendula Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Leser av og til om hemmelig bryllup hvor en av partene blir overrasket med bryllup. Hvordan får man det til rent praktisk, når begge må sende inn ekteprovsskjema med underskrift til folkeregisteret senest 4 mdr før bryllupet? Min samboer og jeg har lenge snakket om å gifte oss, men har ikke funnet den rette anledningen, han ønsker ikke masse folk til stede. Nå har jeg funnet på en kjempefin ramme rundt bryllupet og det hadde vært kjekt å overraske ham. Er det overhodet mulig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjenert brud Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 jeg vet ikke jeg. Fire måneder sier du?! Ønsker meg et lite bryllup, er litt sjenert. Du vil ikke røpe hva slags planer du har da? Et tips til en sjenert brud? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.