Gjest Aquarelle Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har litt lyst å ha "åpent hus" en søndag i begynnelsen av desember. Jeg tenkte da be inn naboer og venner og servere gløgg og litt snacks og godteri. Veldig enkelt, men koselig før julestria begynner. Tanken er av vi alle skal bli bedre kjent men uten å ha en stor fest med en masse alkhohol. Men, vi har små barn og jeg vil derfor gjerne ha det på ettermiddagen og få gjestene ut i tid til leggetid... Høres det ok ut eller blir det dumt å si at "kl. si og så må alle gå hjem"? Hva syns dere??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er vel helt greit. Inviter bare til "Åpent hus mellom klokka xx og xx". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Da sier du bare Åpent hus fra 17-20 f.eks 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 er det vanlig å ha åpent hus?`aldri hørt om før.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er vel helt greit. Inviter bare til "Åpent hus mellom klokka xx og xx". Jeg har åpent hus på bursdagen min hvert år. Da står det i invitasjonen kl.18-21. Det er fordi det er så mange småunger som kommer, og fordi så mange inn og ut i ett vekk og alle dører åpne (seinsommer) gjør vertinnen helt tullete i hue etter en stund, og det er deilig med masse kos, masse bråk og latter, masse kakesmuler og veltede kaffekopper og flatklemte kringlestykker i sofaen - men SÅ er det godt at alle går! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.