Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel gutt som har utviklet en veldig irriterende kløe rundt og i analen. Det begynte for snart to år siden, med litt kløe i det området som er kjent som "skrukket". Etter dette har det bare spredd seg. Nå klør jeg meg nesten hver dag til jeg begynner å blø, og jeg føler det ekstremt irriterende. Jeg vet ikke helt hva dette kommer av, men mitt spørsmål er hva kan jeg gjøre med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25530-kl%C3%B8e-rundt-og-i-analen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke kløe mer

Kjære vW

Dette kan være en kløende soppinfeksjon eller hemorroider som klør. Du bør nok få en lege til å se på det for å få foreskrevet riktig behandling.

Jeg hadde en liknende kløe. Jeg tok turen til legen som skrev ut en resept på en salve som skulle smøres på i et tynt lag morgen og kveld. Allerede etter først smøring merket jeg bedring. Og etter kun 2-3 dager var kløen helt borte. Ta deg en tur til legen. Det er ikke noe å være redd for :-)

• 4 måneder senere...

Jeg hadde en liknende kløe. Jeg tok turen til legen som skrev ut en resept på en salve som skulle smøres på i et tynt lag morgen og kveld. Allerede etter først smøring merket jeg bedring. Og etter kun 2-3 dager var kløen helt borte. Ta deg en tur til legen. Det er ikke noe å være redd for :-)

-"ikke kløe mer".... du sa at du brukte krem. Hva heter den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...