Gjest kjellemannen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei, Skal på intervju på en jobb som er lyst ut internt. De som skal intervjue meg kjenner jeg godt fra før, alle sammen! Blir det ikke litt kunstig å ta dem i hånda når jeg kommer inn i rommet, eller å "late" som jeg liksom ikke har sett dem før? Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ikke .... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvorfor skal du late som om du ikke kjenner dem da ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjør som du ville ha gjort ved et eksternt intervjue. Det er fort gjort at de som kjenner deg har glemt hva du har av erfaring, ikke sikkert at de kjenner til alt heller. Så ikke ta ting for gitt og si det du mener er viktig for at du skal få stillingen. Ellers så løser dette seg under intevjuet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du tenker spesielt på det med hilsing og sånn? Da ville jeg bare sagt med et smil hei og takk for sist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.