Gjest Nabolaget Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Vil gjerne ha noen meninger om dette: Nabolaget mitt er et typisk villastrøk med hus hage og flaggstang. For en tid tilbake flyttet det inn en familie av nye muslimske landsmenn i et hus borte i gata her. Og det er vel og bra. Men: De kan ikke/bryr seg ikke om norske flaggeregler (det er flaggstang i hagen deres). Det føles litt rart å se tom flaggstang på 17.mai. Jeg synes liksom at dersom man har en flaggstang følger det visse plikter med - eller hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nei, det føler ikke plikter med å eie en flaggstang! Det er verre å se alle som flagger og som glemmer å ta ned flagget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggmannen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ikke sikkert de har flagg selv om de har flaggstang .... kanskje de gamle eierene tok med seg flagget. så kanskje dere naboer skulle spleise på et til dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 he-he-he, er du helt seriøs nå? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis hadde tatt deg alvorlig, ville jeg anbefalt deg å late som om de simpelthen var bortreist på 17. mai. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synes at det er helt unødvendig å henge seg opp i hva naboene gjør med sin flaggstang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikkefrø Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe, jah, jeg skjønner litt hva du mener, men samtidig må vi se det fra muslimenes ståsted også: Hvordan i alle dager kan vi nordmenn finne på å spise svin og slå ut håret på kvinnene våre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneau Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ikke sikkert de har flagg selv om de har flaggstang .... kanskje de gamle eierene tok med seg flagget. så kanskje dere naboer skulle spleise på et til dem OK... kanskje jeg er litt for preget av utdøende gamle flaggregler. Skal prøve å skjerpe meg *banker vett i skallen med en ikke altfor tung stekepanne* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe, fy faen for et smålig innlegg. Er det virkelig noen som bryr seg om det der? Det blir som om jeg skal kritisere de i blokkene rundt her som ikke flagger 17. mai. Enkelte er så patetiske at ingen hadde tapt på å stille dere opp ved en mur og gjøre slutt på dere med geværsalver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg mener at du kanskje skulle passe dine egne saker istedetfor å henge deg op i om naboen din flagger på 17. mai eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg syns du skal passe dine egne saker. Når folk vil flagge er deres egen sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den stod kanskje der da de flyttet inn? I hvertfall mye bedre at de ikke flagger på slike dager, enn at flagget henger oppe på tider det ikke skal gjøre det. Men det spiller vel egentlig ikke så stor rolle for dere??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ghørill Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 For meg ville det vært langt værre å se en muslims familie flagge med norskt flagg. *grøsse* Det er tross alt norges nasjonaldag, ikke deres, så er vel greit at de ikke feirer den eller flagger med vårt flagg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe, fy faen for et smålig innlegg. Er det virkelig noen som bryr seg om det der? Det blir som om jeg skal kritisere de i blokkene rundt her som ikke flagger 17. mai. Enkelte er så patetiske at ingen hadde tapt på å stille dere opp ved en mur og gjøre slutt på dere med geværsalver. Skikkelig sklig svar. Passer mitt humør akkurat nå *sarkastisk latter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Syns det er helt OK at de ikke flagger, og på den måte i alle fall ikke opptrer dobbelmoralsk. 17.mai står jo for fred, frihet og demokrati m.a.o. det stikk motsatte av alt islam står for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 76-gsk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synes du skal være fornøyd med at de ikke flagger med et ikke-norsk flagg. Slapp av og fei for egen dør! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skikkelig sklig svar. Passer mitt humør akkurat nå *sarkastisk latter* Litt uheldig å svare som jeg nå gjorde da jeg for øyeblikket også er involvert i en diskusjon hvor jeg nekter hardnakket for at spesielt mange av de faste nicka her inne skriver frekke innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neivelda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dæven jeg ble redigert bort, fikk ikke lov å være enig med deg, derfor får du bare motsvar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neivelda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Litt uheldig å svare som jeg nå gjorde da jeg for øyeblikket også er involvert i en diskusjon hvor jeg nekter hardnakket for at spesielt mange av de faste nicka her inne skriver frekke innlegg. *LOL* Vi kan alle trå i baret! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis du er 75 år eller eldre så skjønner jeg at du henger deg opp i det. Er du derimot yngre, så har jeg store problemer med å ta deg alvorlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.