Gå til innhold

Null bivirkninger = null virkning?


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har gått på AD en tid nå, og har overhode ikke bivirkninger. Om de funker mot depresjonen vet jeg heller ikke. Har det tålig greit liksom, men vet ikke om det er tablettene som gjør det eller ei.

Er null bivirkninger det samme som null virkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det trenger ikke å bety det.

Jeg har sjelden noe særlig bivirkninger, men pleier å ha god virkning av medisiner.

Jeg betrakter meg bare som heldig når det gjelder det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suselusa

Hei!

Jeg gikk på cipramil for et par år siden, og jeg hadde heller ikke noen bivirkninger. Pillene hjalp meg allikevel en stund, og jeg tror det var dem som fikk meg over den verste depresjonen akkurat da. Du må kanskje gi det litt tid før du merker noe forskjell? Og kanskje den forskjellen skjer så gradvis at du ikke merker når det skjer?

Håper det ordner seg!

Klems,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Heldigvis tilhører du flertallet som får ingen eller milde og forbigående bivirkninger. Dette har ingen sammenheng med virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...