Gå til innhold

Hm.Er dette sant eller bare tull? (rart og ekkelt tema!)

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Er det sant at det har skjedd at et mann har klart å stikke hode sitt helt inn i rumpa på en annen mann, eller er dette bare en dum myte? :-o

Sorry både ekkelt tema, og kanske feil forum til og med..(men finnes det egentlig noe "riktig" forum;-P)

Det kan da neggu ikke gå an! Fordi:1. Et mannshode er kjempestort. 2. Hvordan huen får hodestikkeren puste?

Er det noen som faktisk vet om dette egentlig har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett en video hvor en mann dytter sitt barberte hode opp i en kvinnes vagina. Men jeg er som alltid når jeg ser sånt litt usikker på om det er ekte eller ikke. Det så i hvert fall utrolig ekte ut.

Men et hode opp i en manns endetarm? Det tviler jeg på. Jeg har selv forsøkt å dytte eget hode opp i en kvinnes, og det gikk ikke. Var ikke engang i nærheten. Og vi er vel omtrent likt utrustet der bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hæ? Hvor har du hørt det? Hehehe...

Hehe..Det var bare noe om ble diskutert..Av alle ting. Jeg mener at det ikke går an! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

haha.. dummeste jeg har hørt

:)

Ja, men noen påstår at de har hørt om det..Og en vet jo aldri..det er en gal, gal verden der ute..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har sett en video hvor en mann dytter sitt barberte hode opp i en kvinnes vagina. Men jeg er som alltid når jeg ser sånt litt usikker på om det er ekte eller ikke. Det så i hvert fall utrolig ekte ut.

Men et hode opp i en manns endetarm? Det tviler jeg på. Jeg har selv forsøkt å dytte eget hode opp i en kvinnes, og det gikk ikke. Var ikke engang i nærheten. Og vi er vel omtrent likt utrustet der bak.

*lol* :-D Du prøvde det ja? ;-)

Men du har rett, det går vel neppe, noen mente de hadde hørt om det i forbndelse med noe hrdcore SM og tvilsom rekordsetting...Og en vet jo aldri, det er en gal verden der ute og for alt jeg vet også freaks med tøyelig ringmuskel..

Men, jeg er da også svært tilbøyelig til å mene at det ikke kan ha skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Det var bare noe om ble diskutert..Av alle ting. Jeg mener at det ikke går an! ;-P

he-he....det jeg da lurer på er hva som opprinnelig var tema for den diskusjonen:-)

Men for å være "saklig", så tror jeg ikke det ville vært mulig om du er "normalt" utrustet.

Så enten er det en som er usedvanlig "åpen" bak (med de problemer det måtte medføre ellers), eller så er det en som har et usedvanlig lite hode.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! HVIS det har skjedd, må det jo finnes bevis av noe slag...men jeg står over å lete etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* :-D Du prøvde det ja? ;-)

Men du har rett, det går vel neppe, noen mente de hadde hørt om det i forbndelse med noe hrdcore SM og tvilsom rekordsetting...Og en vet jo aldri, det er en gal verden der ute og for alt jeg vet også freaks med tøyelig ringmuskel..

Men, jeg er da også svært tilbøyelig til å mene at det ikke kan ha skjedd.

Med mindre mannen har hodet til han med det knøttlille hodet i Men in Black, tviler jeg veldig. Det er jo bein og greier bak der, og det er sannsynligvis grenser for hvor mye disse lar seg bende ut til sida uten å briste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

he-he....det jeg da lurer på er hva som opprinnelig var tema for den diskusjonen:-)

Men for å være "saklig", så tror jeg ikke det ville vært mulig om du er "normalt" utrustet.

Så enten er det en som er usedvanlig "åpen" bak (med de problemer det måtte medføre ellers), eller så er det en som har et usedvanlig lite hode.....:-)

Hehe..Bare hva som går n, også dreide det over på diverse usmakelige rekorder og temaer..(Det begynte med kannibalisme, faktisk..Sånn om Donnerselskapet og sånn spiste opp hele mennesker, eller for eksempel om rumpa var best og sånn..Og hvodan vi kom innpå DET igjen..Det skal jeg ha usagt..Det utartet..;-P)

Men jeg tror heller ikke a det går. Ikke F.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..Bare hva som går n, også dreide det over på diverse usmakelige rekorder og temaer..(Det begynte med kannibalisme, faktisk..Sånn om Donnerselskapet og sånn spiste opp hele mennesker, eller for eksempel om rumpa var best og sånn..Og hvodan vi kom innpå DET igjen..Det skal jeg ha usagt..Det utartet..;-P)

Men jeg tror heller ikke a det går. Ikke F.

:-)

Rumpa er nok det beste kjøttstykket på mennesket. Det er der det er mest muskler.

Jeg er ganske sikker på at rumpa ville gått som menneskets indrefilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Med mindre mannen har hodet til han med det knøttlille hodet i Men in Black, tviler jeg veldig. Det er jo bein og greier bak der, og det er sannsynligvis grenser for hvor mye disse lar seg bende ut til sida uten å briste. :)

Sant nok men kanskje et par beinrudd bare regnes om en ekstra bonus om man er kikkelig hardcore blodS/M-er? ;-P

Nei, jeg er enig. Det kan pokker ikke ha skjedd. Dessuten tror jeg noen her inne hadde vist det, om de hadde. Da hadde det sikkert stått i en eller annen bok om betenkelige rekorder ellr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Rumpa er nok det beste kjøttstykket på mennesket. Det er der det er mest muskler.

Jeg er ganske sikker på at rumpa ville gått som menneskets indrefilet.

Det var mitt poeng også..Jeg kan ikke tenke meg hva ellers som ville vært spiselig ellers?

Vi har jo ikke noe ribbe eller noe å snakke om da..Og armer og legger og snn må jo være trælent og skrint..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mitt poeng også..Jeg kan ikke tenke meg hva ellers som ville vært spiselig ellers?

Vi har jo ikke noe ribbe eller noe å snakke om da..Og armer og legger og snn må jo være trælent og skrint..;-P

Lår er sikkert nam...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok men kanskje et par beinrudd bare regnes om en ekstra bonus om man er kikkelig hardcore blodS/M-er? ;-P

Nei, jeg er enig. Det kan pokker ikke ha skjedd. Dessuten tror jeg noen her inne hadde vist det, om de hadde. Da hadde det sikkert stått i en eller annen bok om betenkelige rekorder ellr noe.

Har bare hørt om knyttnever. - det høres da jaggu stort nok ut det! - hihi - og jeg vil IKKE Google etter det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...