amber sun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ta testen Er du en vinner i selskapslivet på www.henne.no Jeg fikk "60-80 poeng Det virker som om du har funnet den rette balansen, både kvinner og menn trives i ditt nærvær. Du er livlig uten å virke brautende, morsom uten å være tåpelig, og både følsom og selvsikker på en gang. Du tilpasser deg lett andre mennesker du er morsom når det passer, eller sympatisk og hjelpsom når det er mer på sin plass. Og du er aldri kjedelig." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jøsses! Jeg fikk det samme som deg - jeg trodde jeg kom til å bli en kjempe-outsider! ) Jeg er nemlig ikke så veldig sosial av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jøsses! Jeg fikk det samme som deg - jeg trodde jeg kom til å bli en kjempe-outsider! ) Jeg er nemlig ikke så veldig sosial av meg. Samme her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Samme som deg, og jeg går aaaaaldri ut Scoret vel godt på det andre som ikke hadde direkte med det å gjøre da se 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tynn tråd Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 60-80 poeng her også.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catiki21 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 60-80 poeng her også.... her ble det også 60-80 poeng:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jøsses! Jeg fikk det samme som deg - jeg trodde jeg kom til å bli en kjempe-outsider! ) Jeg er nemlig ikke så veldig sosial av meg. Samme trodde jeg , men jeg fikk også 60-80 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Også 60-80, sukk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitsy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fikk også 60-80 poeng. Alle scorer likt ser det ut til..Hmm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 81-100 her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fikk også 60-80 poeng. Alle scorer likt ser det ut til..Hmm! Neida, ikke alle :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg fikk som de aller fleste andre her: 60-80 poeng ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Akkurat det samme fikk jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg fikk : 81-100 poeng Det er godt mulig at du er mer populær blant menn enn blant kvinner. De setter pris på din livlige, imøtekommende og nesten litt sexy personlighet. Du er helt klart full av selvtillit. Men noen, kanskje særlig enkelte kvinner, syns du tar litt for mye plass. Et godt råd kan være å være mer observant på situasjonene du befinner deg i, og noen ganger dempe deg litt. Du trenger ikke alltid å anstrenge deg så fælt for å være festens midtpunkt. Det stemmer sikkert det, menn liker meg hvertfall bedre enn andre damer gjør (stort sett!) ..Og jeg skravler for mye, kjeder meg litt lett, og vil selvsagt svært gjerne bli sett og hørt..;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jøss, jeg ble vedlig fornøyd mes svaret! :-) Trodde score'n skulle bli dårligere etter så mange "midt-i-mellom-svar" *S* 60-80 poeng Det virker som om du har funnet den rette balansen, både kvinner og menn trives i ditt nærvær. Du er livlig uten å virke brautende, morsom uten å være tåpelig, og både følsom og selvsikker på en gang. Du tilpasser deg lett andre mennesker du er morsom når det passer, eller sympatisk og hjelpsom når det er mer på sin plass. Og du er aldri kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg fikk : 81-100 poeng Det er godt mulig at du er mer populær blant menn enn blant kvinner. De setter pris på din livlige, imøtekommende og nesten litt sexy personlighet. Du er helt klart full av selvtillit. Men noen, kanskje særlig enkelte kvinner, syns du tar litt for mye plass. Et godt råd kan være å være mer observant på situasjonene du befinner deg i, og noen ganger dempe deg litt. Du trenger ikke alltid å anstrenge deg så fælt for å være festens midtpunkt. Det stemmer sikkert det, menn liker meg hvertfall bedre enn andre damer gjør (stort sett!) ..Og jeg skravler for mye, kjeder meg litt lett, og vil selvsagt svært gjerne bli sett og hørt..;-P "Og jeg skravler for mye, kjeder meg litt lett, og vil selvsagt svært gjerne bli sett og hørt..;-P " Kjære deg laguna: Fortell oss noe vi IKKE vet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 "Og jeg skravler for mye, kjeder meg litt lett, og vil selvsagt svært gjerne bli sett og hørt..;-P " Kjære deg laguna: Fortell oss noe vi IKKE vet! :-) LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 60-80 poeng Det virker som om du har funnet den rette balansen, både kvinner og menn trives i ditt nærvær. Du er livlig uten å virke brautende, morsom uten å være tåpelig, og både følsom og selvsikker på en gang. Du tilpasser deg lett andre mennesker du er morsom når det passer, eller sympatisk og hjelpsom når det er mer på sin plass. Og du er aldri kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg fikk : 81-100 poeng Det er godt mulig at du er mer populær blant menn enn blant kvinner. De setter pris på din livlige, imøtekommende og nesten litt sexy personlighet. Du er helt klart full av selvtillit. Men noen, kanskje særlig enkelte kvinner, syns du tar litt for mye plass. Et godt råd kan være å være mer observant på situasjonene du befinner deg i, og noen ganger dempe deg litt. Du trenger ikke alltid å anstrenge deg så fælt for å være festens midtpunkt. Det stemmer sikkert det, menn liker meg hvertfall bedre enn andre damer gjør (stort sett!) ..Og jeg skravler for mye, kjeder meg litt lett, og vil selvsagt svært gjerne bli sett og hørt..;-P Da minner du meg om ei på jobb som hele tiden skal gjøre seg dum og deilig for alle manneben:) Selv er jeg på 60-80 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jøss, 80 - 100 poeng. Fikk beskjed om å slutte å prøve så hardt, og at menn sannsynligvis liker meg bedre enn kvinner. Dette kjente jeg meg absolutt ikke igjen i.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.