Gjest Pontiac Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er det det? (Snakker da om ordentlige biler som går på vegen altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debra irl Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 nei. spurte "onkel politi" om det da vi hadde tenkt å "pimpe" bilen til en kamerat som en practical joke. Men vi ville ikke gjøre ham til lovbryter. Svaret jeg fikk var enkelt og greit at det ikke er lov. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 nei. spurte "onkel politi" om det da vi hadde tenkt å "pimpe" bilen til en kamerat som en practical joke. Men vi ville ikke gjøre ham til lovbryter. Svaret jeg fikk var enkelt og greit at det ikke er lov. Det er ikke alle "onkler" som kjenner til alt av lovverk altså. Ikke at jeg skal motsi han, men mannen min ble stoppet og ble bedt om å fjerne noen lys på bilen. Men mannen min hadde lest loven og viste at lysene var lovlig. Han ba politiet vise til hvilken lov som sa at det han hadde var ulovlig, men det kunne han ikke :oP 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 nei. spurte "onkel politi" om det da vi hadde tenkt å "pimpe" bilen til en kamerat som en practical joke. Men vi ville ikke gjøre ham til lovbryter. Svaret jeg fikk var enkelt og greit at det ikke er lov. Så rart at det selges såpass "mange" biler med det da, det er jo meget godt synlig kan en jo si 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er nok ikke lov, så er det svært Haryy også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.