Cartman123 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 1. S-Alat = 113 S-Asat = 45 Gamma GT = 191 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Litt for mye alkohol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman123 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Litt for mye alkohol? Hehe...nei veldig lite faktisk...men hva er normalverdiene egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Normalveridier for kvinner: ALAT: ASAT: GAMMA GT:75 U/L for kvinner over 40 år) Har du spist litt for mange piller? Kilde: Fûrst Medisinske Lab. kilde:FûrstMedisinsk Laboratorium 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman123 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Normalveridier for kvinner: ALAT: ASAT: GAMMA GT:75 U/L for kvinner over 40 år) Har du spist litt for mange piller? Kilde: Fûrst Medisinske Lab. kilde:FûrstMedisinsk Laboratorium Antidepressiva i 10 år. (Ikke alkohol!)HVa er normalverdier for menn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Antidepressiva i 10 år. (Ikke alkohol!)HVa er normalverdier for menn? For menn: Alat ASAT GAMMA GT Dette er kun hentet fra fûrst lab. Jeg er ikke fagperson:=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman123 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 For menn: Alat ASAT GAMMA GT Dette er kun hentet fra fûrst lab. Jeg er ikke fagperson:=) min gamma gt er i dag 134. Det er to-tre måneder etter at jeg seponerte Efexor. JEg bruker fremdeles Cipralex. Hvilke typiske årsaker er det til økte verdier(igjen, unntatt alkohol)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 min gamma gt er i dag 134. Det er to-tre måneder etter at jeg seponerte Efexor. JEg bruker fremdeles Cipralex. Hvilke typiske årsaker er det til økte verdier(igjen, unntatt alkohol)? Det vet jeg ikke. Søk på nettet, men det beste er sikkert å snakke med legen din hvis du lurer eller er bekymret:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.