Gjest Carola83 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Så akkurat et program om henne på tv2. Jeg synes hun er en slik fantastisk person og artist! Hva synes du om henne??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lex Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ei ganske dum og uinteressant dame med sangstemme. Tidligere tilknytning til "Svevende ord"-menigheten er nok til å utelukke henne fra en hver seriøs vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har ingenting i mot henne, hverken som det ene eller andre! Hun er som folk flest, antar jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dama er dum som et stykke brød. På Dorthe Skappel-nivå. Men med igjensydd kjeft kunne jeg godt feid over henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gripp Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 En dyktig sangerinne som i det minste har mot til å stå for noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carola83 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 En dyktig sangerinne som i det minste har mot til å stå for noe. Som jeg skulle sagt det selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Escola Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er skap-fan av Carola. Hun har noe divaaktig over seg som jeg liker. Jeg lastet ned sangen "Allt kommer bli bra Mamma" fra nettet nå (en sang vi fikk en smakebit på i dokumentaren - og som Carola skrev i kjærlighet til sin avdøde mor) - en aldeles nydelig sang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er skap-fan av Carola. Hun har noe divaaktig over seg som jeg liker. Jeg lastet ned sangen "Allt kommer bli bra Mamma" fra nettet nå (en sang vi fikk en smakebit på i dokumentaren - og som Carola skrev i kjærlighet til sin avdøde mor) - en aldeles nydelig sang! Jeg gikk glipp av programmet, men den sangen du nevner, er det noe sånt -så lenge jag lever, så lenge mitt hjerte slår? Den hørte jeg i sommer, og jeg synes den er helt fantastisk fin. Hun synger med hele seg, skikkelig innlevelse. En flott artist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Synes hun er grusom. Rett og slett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Escola Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg gikk glipp av programmet, men den sangen du nevner, er det noe sånt -så lenge jag lever, så lenge mitt hjerte slår? Den hørte jeg i sommer, og jeg synes den er helt fantastisk fin. Hun synger med hele seg, skikkelig innlevelse. En flott artist. Hei! Jeg tror nok ikke at dette er samme sang. Men du kan gå inn på www.youtube.com og søke på "Allt kommer bli bra, mamma" så kan du jo høre sangen selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Likte henne veldig godt før. Men etter et program på Skavlan syntes jeg hun fremsto som et dumt overflatisk fe sammenlignet med Anne Grete Preus. Liker sangene hennes, og hun kan jo være sjarmerende, men virker litt falsk spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei! Jeg tror nok ikke at dette er samme sang. Men du kan gå inn på www.youtube.com og søke på "Allt kommer bli bra, mamma" så kan du jo høre sangen selv. Du er en knupp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dama gir meg fnatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ho mor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jepp, jeg er stor fan av henne og har alltid vært det. Spiller ofte sangene hennes og liker både gospel og de andre sangene hennes. Hun har mange meninger som jeg ikke deler,men jeg synes hun er tøff som tør å si det høyt i den posisjonen hun befinner seg i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg synes hun har mange fine sanger. Hun synger helt greit. Som person tror jeg hun er skikkelig skrudd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Den sangen hennes om det barnet som døde, gjorde sterkt inntrykk på meg. Vi har noen venner som mistet jenta si i krybbedød omtrent samtidig som den sangen ble lansert, og den sangen beskrviver sorg og savn på en dyp og følsom måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.