Gå til innhold

louis vuitton

Idéfix

Anbefalte innlegg

"Alle" jeg kjenner har en slik veske. Ikke er de fine, ikke er de kule og de kjører liksom samme greia år etter år. Hvordan i alle dager ble dette et *må*ha* produkt?

Har du en slik veske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

26

• Lillemus

14

• flisa

13

• Mañana

8

Mest aktive i denne tråden

Helt ukjent for meg, men så er jeg ambøbe når det gjelder sånt også.

Etter å ha sett på Flisas linker så tør jeg påstå at jeg ikke skal ha sånn veske heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo så mange etterligninger - og de ser jo prikklik ut orginalen - så å kjøpe orginal er jo bare tull.

Men de er jo så utrolig stygge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke før for et halvt år siden at det var sånt merkestyr på vesker og.

Jeg har en svart veske. Eller egentlig 7 sikkert... Og noen andre. Men merke? Det har jeg IKKE sett.

(Tror ganske sikkert at det ikke befinner seg en luis vuitton-veske i min samling.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke før for et halvt år siden at det var sånt merkestyr på vesker og.

Jeg har en svart veske. Eller egentlig 7 sikkert... Og noen andre. Men merke? Det har jeg IKKE sett.

(Tror ganske sikkert at det ikke befinner seg en luis vuitton-veske i min samling.)

"Tror ganske sikkert at det ikke befinner seg en luis vuitton-veske i min samling".

Regner med du hadde husket det om du hadde brukt fem store på en veske. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tror ganske sikkert at det ikke befinner seg en luis vuitton-veske i min samling".

Regner med du hadde husket det om du hadde brukt fem store på en veske. ;-)

Det hadde jeg nok muligens lagt merke til, da jeg sannsynligvis hadde blitt sparket ut hjemmefra om jeg rævkjørte økonomien på en sånn åte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe ei slik til dama di, så skjønner du at det er seriøse greier.

Jeg hadde blitt drita sur - men så er jeg kanskje ikke gammel nok til å sette pris på den slags? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den virkelige verden er ting som koster mye penger som regel veldig inn. Her på dol er ting som koster mye penger visst nok ekstremt stygt.

Jeg synes LV vesker er kule men det er veldig mange etterlikninger ute å går. Jeg har en ekte LV veske som jeg er veldig glad i. Denne vesken kjøpte jeg for mange år siden, hadde jeg skulle valgt en ny merke-veske idag hadde jeg ikke kjøpt LV veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den virkelige verden er ting som koster mye penger som regel veldig inn. Her på dol er ting som koster mye penger visst nok ekstremt stygt.

Jeg synes LV vesker er kule men det er veldig mange etterlikninger ute å går. Jeg har en ekte LV veske som jeg er veldig glad i. Denne vesken kjøpte jeg for mange år siden, hadde jeg skulle valgt en ny merke-veske idag hadde jeg ikke kjøpt LV veske.

Du er en rotekte soss;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud det er jo veske for sånne damer:

http://www.irogaland.no/ir_img/image_database/BildeArkiv/Rogaland%20i%20Utvikling/03-2005/RIUbildernr3%20-05_Page_28_Image_0001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet på den der ;-)

Men hva i all verden gjør en_mann_i en louis vuitton tråd? ;)

Jeg synes det var et morsomt navn:-)

Finnes det Louis Vitton-produkter for menn? Jeg vil så gjerne ha. Noe snertent undertøy for eksempel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe men det er en veske som så og si alle kjendiser i hollywood har så den er nok ikke lagd for gamle damer nei.

Forøvrig finnes vesken i uttalige former og forskjellige mønstre.

Her er nettsiden. Skip intro og gå på kolleksjon til damer så ser du alle de forskjellige mønstrene de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...