ducksoup Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Psykologen anbefalte meg å få tak i sovetabletter pga dårlig søvn for tiden. Men det er laaaang ventetid hos fastlegen....hva gjør jeg i mellomtiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vallergan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 jeg vil tro du kan få sovemedisin med å ringe å be om en resept. Kanskje valergan, da de fleste leger er skeptiske til å skrive ut B-preparater. Iallefall uten time. Men valergan hjelper den. Du blir stup trett. Fastlegen min nekter å skrive ut noe som helst annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du blir alltid spurt om hva det gjelder når du bestiller legetime. Forklar at du sliter med søvnproblemer NÅ, og at psykiateren din har sagt at du bør ta kontakt med fastlegen din NÅ. Si at du ikke har muligheten til å vente i lang tid, da dette sliter veldig på deg og at du ikke fungerer i hverdagen uten søvn. Du kan jo si til dem at du trenger ikke noen time, bare en resept på en mild sovemedisin, og heller komme til samtale hos fastlegen på et senere tidspunkt, om han ønsker det. Men de fleste leger vil vel ikke gi slike resepter for første gang over telefon, så de vil nok ha deg inn en liten tur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ducksoup Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takk for svar. Ja, jeg burde vel egentlig ha stått litt mere på krava, men er nok ikke den som roper høyest dessverre. Håper bare jeg kommer meg greit gjennom helga...det er vel depresjonen som sliter og tærer..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psyk. Stud. Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg vil tro du kan få sovemedisin med å ringe å be om en resept. Kanskje valergan, da de fleste leger er skeptiske til å skrive ut B-preparater. Iallefall uten time. Men valergan hjelper den. Du blir stup trett. Fastlegen min nekter å skrive ut noe som helst annet. Du kan jo spørre om zopiklon. Mildt søvnfremkallende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bare ringe legevakta det og si at du ikke har sovd på 2 døgn eller noe slikt, så ordner det seg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det fins helsekostprodukter som vallerina natt og camillete. De er milde så vidt jeg vet. Har ikke prøvd dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lydia Nalen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det fins helsekostprodukter som vallerina natt og camillete. De er milde så vidt jeg vet. Har ikke prøvd dem. Min erfaring er at disse produktene kun har påvirkning på lommeboken din. Søvnen gjør de ingen ting med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Min erfaring er at disse produktene kun har påvirkning på lommeboken din. Søvnen gjør de ingen ting med. Nehei nei. Nei det var det eneste jeg kunne komme på som kunne prøves uten å ha kontakt med lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.