ludda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 har fått kjærest og han mener at det er fortidlig me barn no,d e eg jo enig i vill jo ivertfall bli bedre kjent først.vi e 20 og 21 år... men har hørt at det er så mange som mister lysten på sengekoz når dem går på p-pille,noe jeg syns blir veldig synd. så lure på om noen har erfaringer de kan komme med om p-pille/minipille som de ikker mister lysten av(vet det er forsjell fra person til person,men ønsker erfaringer fra andre dolere....kan og få erfaringe om andre prevasjonsmidler vist dere har... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topprun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Diane p-piller har jeg god erfaring med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Diane p-piller har jeg god erfaring med. Det har ikke jeg... Det gikk greit i begynnelsen, men etter flere år på Diane har sexlysten gått betraktelig ned. Den bygger seg opp igjen i sen pillefrie uka, så jeg antar at det er pillen og ikke noe annet som har gjort det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topprun Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det har ikke jeg... Det gikk greit i begynnelsen, men etter flere år på Diane har sexlysten gått betraktelig ned. Den bygger seg opp igjen i sen pillefrie uka, så jeg antar at det er pillen og ikke noe annet som har gjort det! Du får spørre legen din om det finnes en p-pille som ikke har bivirkning som senker libido, jeg har ikke hørt om noen. Og pillene varierer fra person til person. Min libido gikk ikke ned på Diane og Trionetta, men marvelon, senket den betraktelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Prøv Cerazette! Uansett, så må man ta en sjanse med p-piller og prøve seg frem til man finner en som passer. Jeg har sikkert prøvd 5 forskjellige merker. Det verste er ikke alltid at sexlysten forsvinner, men at man blir deprimert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest keemelian Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg anbefaler Cerazetta fordi de er uten østrogen, men like sikre som vanlige p-piller. Østrogen kan som kjent gi blodpropp. Så jo mindre man kan putte i kroppen med uheldig virkning jo bedre:) Det er også vanlig å få sjeldnere menstrasjon med bruk av Cerazetta. Prøv deg frem og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.