Gå til innhold

kan noen ambefale meg en pille?

ludda

Anbefalte innlegg

har fått kjærest og han mener at det er fortidlig me barn no,d e eg jo enig i vill jo ivertfall bli bedre kjent først.vi e 20 og 21 år...

men har hørt at det er så mange som mister lysten på sengekoz når dem går på p-pille,noe jeg syns blir veldig synd.

så lure på om noen har erfaringer de kan komme med om p-pille/minipille som de ikker mister lysten av(vet det er forsjell fra person til person,men ønsker erfaringer fra andre dolere....kan og få erfaringe om andre prevasjonsmidler vist dere har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kitty Cat 82

Diane p-piller har jeg god erfaring med.

Det har ikke jeg...

Det gikk greit i begynnelsen, men etter flere år på Diane har sexlysten gått betraktelig ned. Den bygger seg opp igjen i sen pillefrie uka, så jeg antar at det er pillen og ikke noe annet som har gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg...

Det gikk greit i begynnelsen, men etter flere år på Diane har sexlysten gått betraktelig ned. Den bygger seg opp igjen i sen pillefrie uka, så jeg antar at det er pillen og ikke noe annet som har gjort det!

Du får spørre legen din om det finnes en p-pille som ikke har bivirkning som senker libido, jeg har ikke hørt om noen.

Og pillene varierer fra person til person.

Min libido gikk ikke ned på Diane og Trionetta, men marvelon, senket den betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Cerazette! Uansett, så må man ta en sjanse med p-piller og prøve seg frem til man finner en som passer. Jeg har sikkert prøvd 5 forskjellige merker. Det verste er ikke alltid at sexlysten forsvinner, men at man blir deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest keemelian

Jeg anbefaler Cerazetta fordi de er uten østrogen, men like sikre som vanlige p-piller. Østrogen kan som kjent gi blodpropp. Så jo mindre man kan putte i kroppen med uheldig virkning jo bedre:) Det er også vanlig å få sjeldnere menstrasjon med bruk av Cerazetta. Prøv deg frem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...