Gjest superduper ultraanonym Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er kvinne, har kjæreste som jeg har vært sammen med i 3 måneder. Vi har mye og deilig sex, men jeg får aldri orgasme... Når jeg er alene, kan jeg gi meg selv orgasme på få minutter, men når vi er sammen klarer jeg ikke! Uavhengig av om jeg stimulerer meg selv eller ikke. Som sagt, sexen er deilig, og vi kan ha sex flere ganger daglig når vi er sammen (så jeg burde kanskje ikke klage?) Kanskje jeg har det for travelt? Det aller deiligste er å ha ham inne i meg, så jeg kan godt "dra ham opp til meg" når han gir meg munnsex(selv om det er godt), fordi jeg vil ha ham inn i meg snarest mulig. Vi har lange, deilige samleier, men jeg kommer altså ikke. Det kan kjennes som om jeg holder på å komme når han tar meg hardt (gjerne bakfra) men på den måten blir han gjerne så kåt at han ikke klarer å holde igjen særlig lenge. Ofte er det ekstra godt når han fingrer meg, men som med munnsex så blir det nesten litt "kjedelig" fordi jeg er så utålmodig etter å få ham inn i meg... Er det noen av dere som har noen tips til meg? (Vær så snill og ikke svar at orgasme ikke er alt, for det VET jeg så absolutt ;-) Jeg ønsker bare så gjerne å oppleve det, både for min egen og for hans del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vær tålmodig Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det kommer nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superduper ultraanonym Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det kommer nok. Tror du det? :-) *håper veldig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 *Hehe* Kjenner til det der med at kvinnen vil ha mer stimulering for å komme mens mannen er så kåt at han ikke klarer å holde igjen lenger ja. ) For å få til å komme før ham er vel løsningen at han gir deg munnseks og/eller fingrer deg til du er nesten ved å komme før han trenger inn i deg kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superduper ultraanonym Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 *Hehe* Kjenner til det der med at kvinnen vil ha mer stimulering for å komme mens mannen er så kåt at han ikke klarer å holde igjen lenger ja. ) For å få til å komme før ham er vel løsningen at han gir deg munnseks og/eller fingrer deg til du er nesten ved å komme før han trenger inn i deg kanskje? Problemet er ikke at jeg ikke får mit, som sag så må jeg nærmest dra ham opp derfra, hehe. Det er mer det at jeg klarer ikke å ligge der uten å gjøre noe som helst, og at jeg ofte kommer til et pnkt der jeg bare "må" ha ham inn i meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyt sexen!! :) Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tror du det? :-) *håper veldig* Ikke lett dette her.. Jeg har selv dette problemet. Jeg og kjærsten har kjempe deilig sex, og kan holde på lenge uten at jeg kommer. Gutta har ofte lett for å ta det inn på seg og tro at det er deres feil.Men det er som regel ikke det heller. Vi jenter er bare litt trege av oss! Ikke tenk for mye på dette du, det kommer nok etter vert. Dere har jo bare vert sammen i 3 måneder. Det tar tid å bli kjent med hverandre! Jeg og kjærsten min har hatt sex i over 2 år nå, og jeg har ikke fått _en_ orgasme enda. Men merker jeg begynner å komme nærmere og nærmere, så det er kanskje ikke lenge før..? Må bare passe på å ikke tenke så mye på det, bare NYTE!Plutselig en dag sier det PANG! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helsesøster Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kanskje han har samme problemet -- at han ikke får orgasme sammen med DEG? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superduper ultraanonym Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ikke lett dette her.. Jeg har selv dette problemet. Jeg og kjærsten har kjempe deilig sex, og kan holde på lenge uten at jeg kommer. Gutta har ofte lett for å ta det inn på seg og tro at det er deres feil.Men det er som regel ikke det heller. Vi jenter er bare litt trege av oss! Ikke tenk for mye på dette du, det kommer nok etter vert. Dere har jo bare vert sammen i 3 måneder. Det tar tid å bli kjent med hverandre! Jeg og kjærsten min har hatt sex i over 2 år nå, og jeg har ikke fått _en_ orgasme enda. Men merker jeg begynner å komme nærmere og nærmere, så det er kanskje ikke lenge før..? Må bare passe på å ikke tenke så mye på det, bare NYTE!Plutselig en dag sier det PANG! Lykke til! Takk, det samme til deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dere har kjent hverandre i 3 måneder. Jeg tror du ikke er psykologisk klar til å "slippe kontrollen" sammen med ham ennå. Og at du kanskje er mer eller mindre ubevisst anspent. Det høres sånn ut på din beskrivelse siden du lett kan stimulere deg selv til orgasme uten ham. Sammen med ham oppnår du ikke orgasme selv ved egen stimulering.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BessieBie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ikke lett dette her.. Jeg har selv dette problemet. Jeg og kjærsten har kjempe deilig sex, og kan holde på lenge uten at jeg kommer. Gutta har ofte lett for å ta det inn på seg og tro at det er deres feil.Men det er som regel ikke det heller. Vi jenter er bare litt trege av oss! Ikke tenk for mye på dette du, det kommer nok etter vert. Dere har jo bare vert sammen i 3 måneder. Det tar tid å bli kjent med hverandre! Jeg og kjærsten min har hatt sex i over 2 år nå, og jeg har ikke fått _en_ orgasme enda. Men merker jeg begynner å komme nærmere og nærmere, så det er kanskje ikke lenge før..? Må bare passe på å ikke tenke så mye på det, bare NYTE!Plutselig en dag sier det PANG! Lykke til! Jepp:) Hadde gitt opp orgasme jeg, og tenkte at det ikke er noe som ligger for meg, selv om jeg klarte det på få minutter alene. Vi har alltid hatt sex relativt ofte (4-5 ganger i uka), og så, etter sju år (!)sammen med mannen min kom den:) Nå får jeg orgasme nesten hver gang. Tror det hadde noe med at jeg klarte å slappe av og ikke stresse med det, samtidig som jeg skjønte hvilke muskler jeg skulle bruke.. Så det finnes håp:D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlexXxlutor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har aldri vart sammen en dame som har fått orgasme de første gangene. Har opplevd at det tar fra noen uker og opp til et år før det skjer. Før gikk det inn på meg og jeg trodde jeg gjorde en dårlig jobb, men nå etter mange år med kvinnebekjentskap har jeg endelig så smått begynnt å forstå at alle kvinner er så forskjellige som netter og dager.Noen slapp meg inn fort andre bruker laaaaang tid. Sånn er det bare. Viktig at du forteller han at det er deg og at han gjør en god jobb. Min siste kjæreste brukte sju måneder før ho fikk sin første orgasme. Cluet var å stimulere seg selv! Så fortsett med det. Du kan jo prøve å ta bind for øyne , slappe av og stimulere deg selv og la han komme inn i deg idet du nærmer deg klimaks? Uansett Tid tid tid Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.