Gjest Farløs nå Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Min far døde nettopp. Har man rett til permisjon med lønn i slike tilfeller, hvor mange dager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke til Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tror det er best å gå til legen å bli sykemeldt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du kan søke om velferdspermisjon med lønn, maks 10 dager pr. år, men jeg vil tro at legen din sykemelder deg uten problemer i en slik situasjon. Jeg fikk 14 dagers sykemelding da min mor døde, helt uten problemer, var ikke inne hos legen engang, bare snakket med skrankepersonalet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Slike velferdspermisjoner er faktisk ikke noe man har krav på. (Vet at det kan gjelde andre regler for de som er organiserte) Men det er vanlig at man får det, enten med eller uten lønn. Her praktiserer vi at vi får en dag fri med lønn til begravelse i den nærmeste familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Grusomt trist. Kondolerer.... Håper du får sykemelding greit.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Farløs nå Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk for hjelpen. Først følte jeg meg ganske "frisk", bare litt fortumlet.Så sank jeg bare sammen, og en sykemelding var uunngålig. Men jeg ville ha foretrukket permisjon med lønn. For noen ganger er det greit at de gamle og syke dør. Men når de bor langt unna og du som pårørende skal snakke med både prest og lensmann etc, da tar det den tiden det tar! Her synes jeg regler og retter er litt i utakt. Skulle ønske vi fikk bedre permisjonsordninger. Jeg blir jo en gang morløs også, og gruer faktisk litt for det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kondolerer. Håper du får gode svar, som jeg dessverre ikke har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.