Babette Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, hvem var det egentlig som sa disse bevingede ord? Var det Unni Rustad, mangeårig leder i Kvinnefronten, eller var det Liv Finstad, nå leder for PRO-senteret? Jeg holder en knapp på sistnevnte, men må samtidig erkjenne at tida går. For jeg husker henne i den legendariske uttalelsen som ung og søt, men da jeg så henne i en dokumentar om prostitusjon her om dagen synes jeg hun så aldrende ut. Jeg kjente henne knapt igjen. Så kanskje var det ingen av disse to? Og NÅR omtrent kan det ha vært? Før 1980? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det var Liv Finstad, i en valgkamp tidlig på åttitallet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Det var Liv Finstad, i en valgkamp tidlig på åttitallet. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Liv Finstad er ikke leder for Prosenteret. Det er en annen Liv. Finstad er sosiolog og kriminolog, selv om hun har skrevet om jenter på gata. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Liv Finstad er ikke leder for Prosenteret. Det er en annen Liv. Finstad er sosiolog og kriminolog, selv om hun har skrevet om jenter på gata. Jaja, her manglet det en setning: Selv om hun har skrevet om jenter på gata, så er hun ikke leder for Prosenteret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Liv Finstad er ikke leder for Prosenteret. Det er en annen Liv. Finstad er sosiolog og kriminolog, selv om hun har skrevet om jenter på gata. Er det to som heter Liv Finstad, da? Jeg vet at hun med sauene er kriminolog, men jeg trodde det var samme dame. Hvis du har rett, er det jo ikke rart jeg ikke kjenner henne igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det to som heter Liv Finstad, da? Jeg vet at hun med sauene er kriminolog, men jeg trodde det var samme dame. Hvis du har rett, er det jo ikke rart jeg ikke kjenner henne igjen. Leder for Prosenteret heter Liv Jessen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Leder for Prosenteret heter Liv Jessen. Ja! Det var det. Da er det altså en annen Liv. Takk, hespetre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 http://www.dagsavisen.no/sidensist/article1718309.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja! Det var det. Da er det altså en annen Liv. Takk, hespetre. Ingen årsak:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 http://www.dagsavisen.no/sidensist/article1718309.ece Takk for artig artikkel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det var Liv Finstad. Og hun er ikke leder for PRO-senteret. Det er Liv Jessen, gammel formann i Kvinnefronten, som er lederen der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.