Gjest trenger pc Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg sendte min inn for en måned siden pga sort skjerm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fikk min tilbake etter halvannen uke. Tastaturet måtte byttes ut, men det gikk på garantien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 alt fra 5 sekunder til aldri? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leilaa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan ta opp til mange måneder. Men du har krav på lånepc mens du venter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det blir du vel nødt til å høre med de som skal reparere den om. Jeg synes en måned høres ut som lang tid, men det er fordi de to gangene jeg har hatt pc på reparasjon har det tatt maks 10 dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.