org Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Mannen i mitt liv vil ha isborr til jul. Med det skal han borre hull i isen til hagedammen, sånn at fiskene får oksygen. Isborret trenger derfor ikke ha verdens beste kvalitet. Men hvor kan jeg kjøpe sånt hen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sportsbutikker vil jeg tro? Lefstad i Trondheim har i alle fall et stort utvalg fiskeutstyr. Obs sport? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg antar du får kjøpt det i sportsbutikker. I hvert fall hvis de har en velutviklet fiskeavdeling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sportsbutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takk for svarene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.