amber sun Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ...hva er egentlig historien bak håret til Eli Hagen? Har hun noen gang gitt et svar på hvorfor hun alltid har den høye frisyren? Jeg vet bare at det alltid snakkes om håret, men har egentlig aldri hørt noen forklaring på hvorfor håret er som det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hun har bare sagt at hun liker å ha det sånn, og har hatt det i mange, mange år. (Slik har jeg oppfatta det i alle fall.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humre Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 For å skjule et voksende vannhode? En kjempekul i hodet etter et uhell? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hun synes det er så fint! Jeg vet om en dame som har hatt "dult" i over 30 år.... Hver dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marge Simpson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har intrykk av at det er mest for å provosere. Jeg skal _hvertfall_ ikke la meg styre av andre!! Eller kanskje forbildet er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marge Simpson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 For å skjule et voksende vannhode? En kjempekul i hodet etter et uhell? men hun bruker hårspray på Carli også. Kanskje de har slått hverandre i hodet en gang? Nei, hva er det jeg sier, de krangler jo aldri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 For å skjule et voksende vannhode? En kjempekul i hodet etter et uhell? Hun ble jo overfalt en gang og måtte på sykehus? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det må gå med sykt mye hårspray der i gården.. Jeg tåler hverken skum eller hårspray eller noe..Håret blir jo så tørt (flasser) av det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Husker ihvertfall at hun ble fikset på håret på TV og ble nydelig, men hun synes selv hun så ut som et troll...Og fikset håret rett opp igjen! Det er bare tragisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marge Simpson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ofte damer med tynt hår som sverger til denne type frisyre,også damer som begynner å få måne. Har ikke sett en så gjennomført sveis i RL, men noe i samme retning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marge Simpson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Husker ihvertfall at hun ble fikset på håret på TV og ble nydelig, men hun synes selv hun så ut som et troll...Og fikset håret rett opp igjen! Det er bare tragisk... ja, selv Tore på sporet har jo kastet 80-tallslooken på dør :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humre Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Husker ihvertfall at hun ble fikset på håret på TV og ble nydelig, men hun synes selv hun så ut som et troll...Og fikset håret rett opp igjen! Det er bare tragisk... Ingen som har greid å knipse et foto av henne i regnvær e.l.? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ingen som har greid å knipse et foto av henne i regnvær e.l.? ;o) Haha.. eller i medvind ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ingen som har greid å knipse et foto av henne i regnvær e.l.? ;o) Det må være en sann plage, altså regnvær og vind...! Kanskje hun ikke går ut da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hun ble spurt om det på Sommeråpent en gang og da svarte hun at hun ikke orket presset fra omgivelsene som ville komme om hun gjorde om - hun visste at hun ville ha kommet på forsiden av VG om hun gjorde om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det har vært høyere. http://shurl.org/OOtvg Noe glamourgreier fra 70-tallets USA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjhi-hi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Haha.. eller i medvind ;o) Lurer på hvordan hun ser ut om morningen....?? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så en gang et innlegg på TV hvor de ordnet sveisen til fru Hagen. Der uttalte hun at hun hadde så lite hode at hun måtte ha et stort hår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 men hun bruker hårspray på Carli også. Kanskje de har slått hverandre i hodet en gang? Nei, hva er det jeg sier, de krangler jo aldri De bare diskuterer og kommuniserer via servise og løst inventar. Ei jeg kjente hadde et 50-tall runde messingpotter med små kaktuser i. Etter en solid krangel var det bulker i alle, og jeg fant en langt nede i veien. Stuevinduet var knust åsså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Aner ikke hvorfor hun har håret sånn, men hun bruker i hvert fall Elnett hårspray. Jeg hadde _store_ problemer med å ikke begynne å fnise da hun kom bort til meg i kassa med den;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.