Gå til innhold

Håret til Eli Hagen, en gang for alle..

amber sun

Anbefalte innlegg

...hva er egentlig historien bak håret til Eli Hagen?

Har hun noen gang gitt et svar på hvorfor hun alltid har den høye frisyren?

Jeg vet bare at det alltid snakkes om håret, men har egentlig aldri hørt noen forklaring på hvorfor håret er som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marge Simpson

For å skjule et voksende vannhode? En kjempekul i hodet etter et uhell?

men hun bruker hårspray på Carli også. Kanskje de har slått hverandre i hodet en gang? Nei, hva er det jeg sier, de krangler jo aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

Det må gå med sykt mye hårspray der i gården..

Jeg tåler hverken skum eller hårspray eller noe..Håret blir jo så tørt (flasser) av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ihvertfall at hun ble fikset på håret på TV og ble nydelig, men hun synes selv hun så ut som et troll...Og fikset håret rett opp igjen!

Det er bare tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson

Det er ofte damer med tynt hår som sverger til denne type frisyre,også damer som begynner å få måne. Har ikke sett en så gjennomført sveis i RL, men noe i samme retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson

Husker ihvertfall at hun ble fikset på håret på TV og ble nydelig, men hun synes selv hun så ut som et troll...Og fikset håret rett opp igjen!

Det er bare tragisk...

ja, selv Tore på sporet har jo kastet 80-tallslooken på dør

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tragisk...

Ingen som har greid å knipse et foto av henne i regnvær e.l.?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ble spurt om det på Sommeråpent en gang og da svarte hun at hun ikke orket presset fra omgivelsene som ville komme om hun gjorde om - hun visste at hun ville ha kommet på forsiden av VG om hun gjorde om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Så en gang et innlegg på TV hvor de ordnet sveisen til fru Hagen.

Der uttalte hun at hun hadde så lite hode at hun måtte ha et stort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hun bruker hårspray på Carli også. Kanskje de har slått hverandre i hodet en gang? Nei, hva er det jeg sier, de krangler jo aldri

De bare diskuterer og kommuniserer via servise og løst inventar.

Ei jeg kjente hadde et 50-tall runde messingpotter med små kaktuser i. Etter en solid krangel var det bulker i alle, og jeg fant en langt nede i veien. Stuevinduet var knust åsså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvorfor hun har håret sånn, men hun bruker i hvert fall Elnett hårspray. Jeg hadde _store_ problemer med å ikke begynne å fnise da hun kom bort til meg i kassa med den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...