DarkPink Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har ikke sett så ofte på dette programmet (går på tv2 nå), men jeg trodde det var et sånt koselig helgeprogram, hvertfall når han krølltoppen styrte. Nå synes jeg Stål er så vanvittig krass og ufin! Hakker på gjestene sine og kommer med unødvendige kritiske kommentarer. Er det bare meg, eller hva er det han driver med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Stål Talsnes er dritskummel! Skvetter hver fredag når han dukker opp på skjermen min. *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Syns han er så uinteressant som programleder at det holdt å se på 1 og 1/2 gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Stål Talsnes er dritskummel! Skvetter hver fredag når han dukker opp på skjermen min. *grøss* Jah, merkelig mann altså. Satt bare å måpte når han intervjuet den stripperen som var i rettssak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Syns han er så uinteressant som programleder at det holdt å se på 1 og 1/2 gang. ja fytte rakkeren for en irriterende og døll mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jah, merkelig mann altså. Satt bare å måpte når han intervjuet den stripperen som var i rettssak. Jeg så ikke på programmet i kveld, men han har noen skumle øyne. En kompis av meg var på fest en gang, så plutselig fikk han se at Stål Talsnes sto utenfor vinduet og kikket inn med et sykt glis. Jeg hadde daua på flekken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg så ikke på programmet i kveld, men han har noen skumle øyne. En kompis av meg var på fest en gang, så plutselig fikk han se at Stål Talsnes sto utenfor vinduet og kikket inn med et sykt glis. Jeg hadde daua på flekken. Hahahahaha!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hahahahaha!! Hihi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.